Στην Art Athina συμμετέχει και φέτος η Cube Gallery με το «The Big Picture Mode»

Η Αrt Athina Virtual 2021 έχει τεθεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

 

Art Athina

Η Γκαλερί Cube, συμμετέχει και φέτος, στην Art Athina 2021, με το art project The Big Picture Mode. Η Art Athina 2021 άνοιξε τις διαδικτυακές της πύλες μέσω της πλατφόρμας Αrt Athina Virtual (www.aavirtual.gr) στις 1 Νοεμβρίου και υπόσχεται μια διαφορετική εμπειρία στο φιλότεχνο κοινό, μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου 2021. Η Αrt Athina Virtual 2021 έχει τεθεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Η Λιάνα Ζωζά, επιμελητής, του art project The Big Picture Mode, γράφει: «Το The Big Picture είναι μια ιδιωματική έκφραση, με αναφορές στην συνολική εικόνα ή την προοπτική μιας κατάστασης και την ιδέα του ότι κάποιος δεν πρέπει να επικεντρώνεται μόνο σε μια μικρή λεπτομέρεια, αλλά να εξετάζει όλες τις εκδοχές μιας κατάστασης. Η ακριβής προέλευση της έκφρασης, παραμένει μέχρι και σήμερα άγνωστη.
Επιπλέον, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το The Big Picture είναι “Η συνολική ή η ευρεία άποψη μιας κατάστασης “. Η φράση αυτή, με την οποία υπονοείται ότι οι λεπτομέρειες παραλείπονται υπέρ της παρουσίασης της πανοραμικής άποψης, χρονολογείται από το δεύτερο μισό του εικοστού αιώνα. Αρχικά, στην Αμερική, χρησιμοποιήθηκε από το περιοδικό Times ( Σεπτ. 19, 1977):”The Bunyanesque extrovert who cheerfully mangled facts in his haste to paint the big picture”. Στην Βρετάνια, ο όρος χρησιμοποιήθηκε το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1990 για να περιγράψει την ταινία σε μία παρουσίαση της. Ωστόσο, η βρετανική χρήση είναι πλέον ίδια με την αμερικάνικη. Το θρίλερ At Risk (2004), της Stella Rimington, το χρησιμοποίησε ως:” Clyde, might I propose that, if they’ve got the time, we show our guests around? Give them the big picture?”

Ο τίτλος, του project που θα παρουσιασθεί στην Art Athina 2021, είναι The Big Picture Mode. Αναφέρεται και παράλληλα σχολιάζει την κοινωνικοπολιτική κατάσταση που έχει αναπτυχθεί παγκοσμία, μέσα από μία πανδημία που έχει επηρεάσει ολόκληρο τον πλανήτη και έχει διαμορφώσει, όχι μόνο την συμπεριφορά, αλλά και τον τρόπο σκέψης όλων μας, ενώ ταυτόχρονα οι κοινωνικές ανισότητες έχουν αμβλυνθεί. Πόσοι είναι όμως αυτοί που έχουν κατανοήσει ολόκληρη την εικόνα και πόσοι μια διαστρεβλωμένη εκδοχή της ? Η όλη ιδέα του έργου είναι ο κάθε καλλιτέχνης που συμμετέχει να παρουσιάσει τις προσωπικές του απόψεις | σχόλια, καλώντας τον θεατή σε μία πράξη εσωτερικής αλληλεπίδρασης. Το μόνο σίγουρο είναι, το ότι δεν έχουμε όλοι την ίδια αντίληψη για το The Big Picture που μας περιβάλλει, με άμεση συνέπεια να οδηγούμαστε στο The Big Picture Mode.»

Ο Μάκης Κυριακόπουλος, επιμελητής, του art project The Big Picture Mode, γράφει: «Οτιδήποτε, μαθαίνουμε στις μέρες μας, για τον κόσμο, είναι κατακερματισμένο. Ένα μικρό κομμάτι πραγματικότητας ή και όχι, φτιαγμένο αποκλειστικά για εμάς. Οι πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων μας δίνουν την ψευδαίσθηση πως υπάρχει ένα ενεργό κοινό, που σε πραγματικό χρόνο λαχταρά να μοιραστούμε μαζί του, τη γνώμη μας, για κάθε θέμα και αυτόματα υποθέτουμε ότι δημιουργούμε υποστηρικτές, που συμφωνούν μαζί μας – ή ακόμη και μισάνθρωπους, που ενισχύουν το “γεγονός” ότι έχουμε δίκιο -, κάτι που μπορεί να είναι αρκετά αστείο και αφελές, αλλά παράλληλα επικίνδυνο και τρομακτικό! Πόσο δημοκρατική μπορεί να είναι αυτή η κατασκευασμένη πραγματικότητα και πόσο μας επηρεάζει αυτό; Πόσο ανεξάρτητοι ή ελεύθεροι είμαστε; Ήρθε η ώρα να μπούμε στο “Big Picture Mode”, προσπαθώντας να ξεγελάσουμε τα στατιστικά στοιχεία, τα οποία τροφοδοτούν το σύστημα, που επωφελείται από εμάς, μπερδεύοντας τους αλγόριθμους, όπως για παράδειγμα κάνοντας απροσδόκητες επιλογές κ.λ.π. , εξαλείφοντας τις δομές που μας μετατρέπουν σε λωτοφάγους και αρχίζοντας να βλέπουμε ξανά, τον κόσμο ολόκληρο».

Συμμετέχουν: Bleeps, Anne Beigbeder, Demetrio Di Grado, Brendan Kelly, Luis Quiles, Samantha Torrisi, Jordan Kalimerakis, Christos Koutsoukis, Makis Kyriakopoulos, Fanis Logothetis, Alexandros Maganiotis, Alexandros Magkos, Andreas Nicolaou, Alex Papaioannou, Constantinos Patsis.