Αυτοκινητοδρόμιο: Δεδομένη η βούληση

Ξεκάθαρη και αμετάβλητη η θέση μας για την επένδυση, τονίζει ο αντιπεριφερειάρχης Φωκίων Ζαϊμης.

Χαλανδρίτσα στην Πελοπόννησο
«Η θέση μας ως Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για το Αυτοκινητοδρόμιο και την υλοποίηση της επένδυσης είναι ξεκάθαρη, δεν έχει αλλάξει και είναι σταθερά δίπλα στην προοπτική πραγματοποίησης της μεγάλης επένδυσης» δήλωσε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Φωκίων Ζαΐμης, με αφορμή την επίσημη γραπτή πρόταση που έχει καταθέσει ο επιχειρηματίας εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος, σχετικά με το έργο του Αυτοκινητοδρομίου.

Ο κ. Ζαΐμης απαντώντας εμμέσως πλην σαφώς στις δηλώσεις του επιχειρηματία από την Πάτρα, ο οποίος κάλεσε τους φορείς «να ενεργήσουν άμεσα τα δέοντα, χωρίς γραφειοκρατίες και εμπόδια, για να γίνει πραγματικότητα το μεγάλο όνειρο όχι μόνο της Πάτρας, αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας», υπενθύμισε πως «από την πρώτη στιγμή -και έχοντας ήδη τα προηγούμενα χρόνια συμβάλει οικονομικά στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ, όταν χρειάστηκε να επικαιροποιηθεί το επιχειρηματικό σχέδιο του έργου και να πληρωθούν άλλα έξοδα της εταιρείας- έχουμε δηλώσει την ανάγκη υλοποίησης της επένδυσης με κάθε τρόπο. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία να υλοποιηθεί ένα έργο που αποτελεί αναπτυξιακό “όπλο” για την Αχαΐα και τη Δυτική Ελλάδα και με την επίγνωση αυτής της αξίας της επένδυσης είμαστε αρωγοί στις προσπάθειες».

Οπως συμπλήρωσε σε σχέση με τα επόμενα βήματα: «Ως Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και όλοι οι θεσμικοί Φορείς κατέχουμε από τις μετοχές της Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ και συμμετέχουμε στο ΔΣ, με μοναδικό στόχο να διασφαλίζονται όλες οι αναγκαίες συνθήκες και προϋποθέσεις στην κατασκευή και λειτουργία του αυτοκινητοδρομίου για την περιοχή μας και τους πολίτες.

Αυτό που για εμάς απομένει είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας αποτίμησης των μετοχών των θεσμικών Φορέων από ανεξάρτητους ελεγκτές -η οποία διαδικασία είναι σε εξέλιξη και προς περάτωση- για να προχωρήσουμε μαζί με τον επενδυτή στη συμφωνία που θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη υλοποίηση του έργου».

Οπως καταλήγει ο κ. Ζαΐμης: «Εχουμε πει με κάθε τρόπο πως αυτές οι αυτονόητες για εμάς θέσεις αντανακλούν τον σεβασμό στον θεσμικό μας ρόλο και, βέβαια, τη δεδομένη βούλησή μας να προχωρήσει το έργο στη φάση της υλοποίησης χωρίς αστερίσκους, καθυστερήσεις και εμπόδια».

Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη

Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.

Viber: +306909196125