Ποδαρικό στο 2022 του Δήμου Πατρέων με καμπάνια για την Καθαριότητα
Στόχος του Δήμου Πατρέων είναι τα νέα σποτ και το διαφημιστικό υλικό για την Καθαριότητα να «παίξουν παντού».
Η διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Πατρέων για θέματα ευαισθητοποίησης της τοπικής κοινωνίας σε θέματα καθαριότητας είναι έτοιμη και θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις αρχές του νέου έτους.
Οπως είχε γράψει η εφημερίδα «Πελοπόννησος» πριν από περίπου ένα μήνα, είχε ανατεθεί σε διαφημιστική εταιρεία η δημιουργία παραγωγής ενός τηλεοπτικού σποτ που θα χρησιμοποιηθεί και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τριών ραδιοφωνικών σποτ, αλλά και τον σχεδιασμό μακετών για και μπάνερ με κόστος 4.216 ευρώ. Το διαφημιστικό υλικό είναι πλέον έτοιμο και αναμένεται να ξεκινήσει η προβολή του τις επόμενες ημέρες.
Μάλιστα, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και η απόφαση για εξάμηνη προβολή του εν λόγω υλικού σχεδόν σε όλα τα έντυπα, τηλεοπτικά, διαδικτυακά και ραδιοφωνικά μέσα ενημέρωσης της Πάτρας με συνολικό κόστος που αγγίζει τις 20.000 ευρώ. Προφανώς, στόχος του Δήμου είναι τα νέα σποτ και το διαφημιστικό υλικό να «παίξουν παντού».
Υπενθυμίζουμε, ο Δήμος Πατρέων και η αντιδημαρχία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης τους τελευταίους μήνες έχει προχωρήσει σε ενέργειες ευρείας ενημέρωσης φορέων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την παρουσίαση των δράσεων σε περισσότερους από 100 διευθυντές νηπιαγωγείων, δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της Πάτρας, για να τοποθετηθούν στις σχολικές μονάδες κίτρινοι κάδοι ανακύκλωσης χαρτιού, ώστε να επεκταθεί το πρόγραμμα ανακύκλωσης και εκεί, αφού ήδη έχουν πάρει θέση κοντά σε δημόσιες υπηρεσίες και τράπεζες 130 κάδοι.
Στο σύντομο μέλλον αναμένεται να εξεταστεί πάλι με τους διευθυντές των σχολείων η τοποθέτηση στα σχολεία κάδων για χωριστή συλλογή πλαστικών μπουκαλιών και μικρών ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News