3,8 τρισ. ώρες αφιέρωσαν οι χρήστες στο κινητό τους το 2021
Αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος της παγκόσμιας αγοράς των apps αναδείχθηκε το TikTok, η χρήση του οποίου κατέγραψε αύξηση κατά 90% (παγκοσμίως εκτός Κίνας).
Tη φράση “mobile is the king” επιβεβαίωσαν οι πολίτες ανά τον κόσμο το 2021, αφιερώνοντας 3,8 τρισ. ώρες στα κινητά τους τηλέφωνα, χρόνο ρεκόρ όλων των εποχών. Σύμφωνα με το ΣΕΠΕ, οι χρήστες δαπάνησαν περισσότερο χρόνο από ποτέ στην ιστορία σε mobile εφαρμογές και συγκεκριμένα 4,8 ώρες σε ημερήσια βάση.
Κυρίαρχος το Tik TokΠρακτικά, 7 στα 10 λεπτά που αφιερώνουν οι πολίτες ανά τον πλανήτη στο κινητό τους, δαπανώνται σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, είτε σε εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο. Αυτή η συστηματική ενασχόληση με το κινητό και με mobile εφαρμογές είχε ευρύ οικονομικό αποτύπωμα.
Οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα από $170 δισ. σε mobile applications, ποσό αυξημένο κατά 19% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Τα κεφάλαια, που δαπάνησαν οι πολίτες ανά τον πλανήτη σε mobile apps, είναι αστρονομικά, αν σκεφθεί κανείς ότι κάθε λεπτό του 2021 πλήρωναν $320.000 για αγορές από καταστήματα εφαρμογών.
Σύμφωνα με την App Annie και το “State of Mobile 2022”, οι λήψεις (downloads) εφαρμογών το 2021 συνέχισαν να αυξάνονται, φθάνοντας τα 230 δισ., αριθμός μεγαλύτερος κατά 5% σε σχέση με το 2020. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές παγκοσμίως “κατέβαζαν” στη διάρκεια του 2021 περισσότερες από 435.000 εφαρμογές ανά λεπτό.
Νικητής το Tik Tok
Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι εκδότες κυκλοφόρησαν τη χρονιά που πέρασε 2 εκατ. νέες εφαρμογές και παιχνίδια, ανεβάζοντας το αθροιστικό σύνολο σε 21 εκατ. Αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος της παγκόσμιας αγοράς των apps αναδείχθηκε το TikTok, η χρήση του οποίου κατέγραψε αύξηση κατά 90% (παγκοσμίως εκτός Κίνας).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι χρήστες πέρασαν το 2021 σχεδόν διπλάσιο χρόνο στο Tik Tok, η χρήση του οποίου αυξήθηκε κατά 90% τη χρονιά που πέρασε σε σχέση με το 2020. Η εταιρεία εκτιμά ότι, έως το 2ο εξάμηνο του 2022, το Tik Tok θα ξεπεράσει τους 1,5 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για βίντεο streaming παγκοσμίως, ενώ το Netflix βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Στο μεταξύ, οι χρήστες ανά τον κόσμο δαπάνησαν $116 δισ. για mobile games.
Οι διαφημιστές φαίνεται πως λαμβάνουν πλέον πολύ σοβαρά υπόψιν τους τις συνήθειες των χρηστών παγκοσμίως και την “εξάρτηση” τους από τα mobile apps. Δεν είναι τυχαίο ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις σε κινητά έφθασαν το 2021 τα $295 δισ. το 2021, ενώ προβλέπεται να υπερβεί τα $350 δισ. το 2022.
“Το 2021 ήταν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη βιομηχανία των κινητών, διαπίστωση που σαφώς συνδέεται με την πανδημία και τις νέες συνήθειες που αυτή δημιούργησε. Το 2022 πρόκειται να καταρρίψει όλα τα παλαιότερα ρεκόρ σε μια μετασχηματισμένη οικονομία, που βασίζεται στην ψηφιακή κοινωνικοποίηση, την υβριδική εργασία και την ψυχαγωγία μέσω κινητού”, τονίζουν οι αναλυτές της App Annie.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News