ΔΕΗ για απάτες: «Δεν ζητάμε ποτέ στοιχεία λογαριασμού»

Ανακοίνωση για την προφύλαξη των πελατών της εξέδωσε η ΔΕΗ

ΔΕΗ

Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:

  • δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
  • δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία ebanking και το IBAN του λογαριασμού τους.

Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass