Καφές: Σε ποια ποσότητα αρχίζει να επηρεάζει αρνητικά τον εγκέφαλό σας
Τα οφέλη και οι κίνδυνοι του καφέ για την υγεία
Ενώ ο καφές έχει πολλά οφέλη για την υγεία, η υπερβολική ποσότητα από οτιδήποτε μπορεί να είναι επιβλαβής. Μια μελέτη του 2021 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutritional Neuroscience διαπίστωσε ότι η υψηλή κατανάλωση καφεΐνης συνδέεται με χαμηλότερο όγκο εγκεφάλου και αυξημένο κίνδυνο άνοιας. Συγκεκριμένα, διαπίστωσαν ότι τα άτομα που πίνουν έξι ή περισσότερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα έχουν 53% αυξημένο κίνδυνο άνοιας.
Οι ερευνητές, σύμφωνα με το healthdigest.com, δεν είναι σίγουροι ακριβώς γιατί υπάρχουν αυτές οι αρνητικές επιπτώσεις, καθώς ο καφές έχει αποδειχθεί ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία όταν καταναλώνεται με μέτρο. Αν και δεν χρειάζεται να απορρίψετε εντελώς το αγαπημένο σας ρόφημα, θα πρέπει να ξανασκεφτείτε την κατανάλωσή του εάν βασίζεστε σε περισσότερα από έξι φλιτζάνια κάθε μέρα. Εάν χρειάζεστε τόσο πολύ καφέ για να περάσετε τη μέρα σας, μπορεί να αντιμετωπίζετε μια υποκείμενη κατάσταση υγείας, όπως κακό ύπνο ή άγχος.
Τα οφέλη και οι κίνδυνοι του καφέ για την υγεία
Ωστόσο, ο τρόπος που πίνετε τον καφέ σας μπορεί να έχει κάποιες αρνητικές επιπτώσεις και στην υγεία σας. Πολλοί άνθρωποι πρέπει να προσθέσουν ζάχαρη ή γλυκαντικά στον καφέ πριν τον πιουν. Σύμφωνα με το Healthline, το να ρίχνεις ζάχαρη στον καφέ σου ουσιαστικά τον μετατρέπει σε ένα επιδόρπιο που πρέπει να απολαμβάνετε με φειδώ. Η ζάχαρη έχει μικρή έως καθόλου θρεπτική αξία και μπορεί να οδηγήσει σε μια ποικιλία προβλημάτων υγείας, όπως αύξηση βάρους, διαβήτη και καρδιακές παθήσεις, εξηγεί το Medical News Today. Εναλλακτικά, μπορείτε να δοκιμάσετε να αρωματίσετε τον καφέ σας με μπαχαρικά όπως κανέλα ή με ένα φυσικό γλυκαντικό όπως η στέβια.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News
Από το Δίκτυο
ΕΟΠΥΥ: Πώς θα πάρετε voucher 100 ευρώ για γυαλιά οράσεως
Το Claude διαβάζει πλέον τις καρτέλες σου και συνεχίζει τη δουλειά στον υπολογιστή
Ρίο–Αντίρριο: Ακολουθώντας την κατασκευή της Γέφυρας από το 2001 ΦΩΤΟ
Αυτά τα 6 φαγητά για μπάρμπεκιου δεν είναι τόσο ανθυγιεινά όσο ίσως νομίζετε
Google Pixel 11 vs Pixel 10: Αξίζει τελικά η αναβάθμιση;
Πολύτιμη βοήθεια στην «Κιβωτό Αγάπης» της Πάτρας ΦΩΤΟ
Σούπερ μάρκετ Δεκαπενταύγουστος 2026: Πού μπορείτε να ψωνίσετε το Σαββατοκύριακο
Το PlayStation Plus πρόσθεσε ακόμα 3 δωρεάν παιχνίδια για τον Αύγουστο
