ΕΦΚΑ: Αυστηρή σύσταση για άμεση χρήση του «ψηφιακού δωματίου επικοινωνίας»

Αυστηρές συστάσεις για εύρυθμη λειτουργία του ψηφιακού εργαλείου με στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλων του ΕΦΚΑ και πολιτών.

ΕΦΚΑ

Σε αυστηρό τόνο η Γενική Διεύθυνση Συντάξεων του ΕΦΚΑ ζήτησε από τους υπαλλήλους την άμεση χρήση της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας «ΨΗΦΙΑΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» καθώς κατά τις πρώτες ημέρες λειτουργίας διαπιστώθηκε πως πολλά ερωτήματα των αναμονής συνταξιούχων έμειναν αναπάντητα.

Πρόκειται λοιπόν να υπάρξει εύρυθμη λειτουργία του καινοτόμου αυτού του ψηφιακού εργαλείου γρήγορης, αποτελεσματικής και αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ και των πολιτών, έγιναν οι αυστηρές συστάσεις:

• να γίνεται άμεση χρήση της υπηρεσίας και να εισέρχονται καθημερινά στην εφαρμογή από την έναρξη του ωραρίου τους ώστε να παρακολουθούν κάθε νέο μήνυμα,

• να απαντούν το συντομότερο δυνατό στα ερωτήματα και στις διευκρινίσεις που ζητούνται,

• να εφεξής ως μόνο μέσο επικοινωνίας με τους εν αναμονή συνταξιούχους το ψηφιακό δωμάτιο και να τους προτρέπουν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε αναγκαίο έγγραφο προκειμένου να καταργηθούν η ταλαιπωρία και η «χαρτούρα».

Επίσης, τους γνωστοποιήθηκε ότι οι υπηρεσίες του 1555 θα έχουν στην αρμοδιότητά τους την απάντηση σε ερωτήματα ρουτίνας που υποβάλλονται μέσα από το «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» καθώς ήδη έχει σχεδιαστεί η καταγραφή των συχνών ερωτήσεων και η αποστολή κωδικοποιημένων απαντήσεων από αυτό.