Νοθεία στα Καύσιμα: «Οι διαλύτες είναι πάρα πολλοί και ίσως να μην είναι ανιχνεύσιμοι»
«Πρέπει να ξέρουμε που βάζουμε βενζίνη. Να αποφεύγουμε τα πρατήρια που εγκυμονούν κινδύνους», είπε στην τηλεόραση της ΕΡΤ ο κ. Καλαντζόπουλος και ζητάει περισσότερους ελέγχους και αυστηροποίηση ποινών για όλους όσους προχωρούν σε νοθεία των καυσίμων κίνησης.
«Οι διαλύτες που αναμειγνύουν σήμερα με τα καύσιμα είναι πάρα πολλοί και ίσως μη ανιχνεύσιμοι σε σχέση με το ποσοστό που αναμειγνύονται» παραδέχτηκε ο γενικός γραμματέας Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής, Απόστολος Καλαντζόπουλος, σχολιάζοντας το πρόβλημα της νοθείας και τις ζημιές που προκαλεί στα αυτοκίνητα.
«Πρέπει να ξέρουμε που βάζουμε βενζίνη. Να αποφεύγουμε τα πρατήρια που εγκυμονούν κινδύνους», συμπληρώνει στην τηλεόραση της ΕΡΤ ο κ. Καλαντζόπουλος και ζητάει περισσότερους ελέγχους και αυστηροποίηση ποινών για όλους όσους προχωρούν σε νοθεία των καυσίμων κίνησης.
Το φαινόμενο νοθείας στα καύσιμα έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις τον τελευταίο καιρό και χρειάζονται περισσότεροι έλεγχοι στη διακίνησή τους. Άλλωστε, σύμφωνα με τον κ. Καλαντζόπουλο, ο κλάδος των βενζινοπωλών δεν μπορεί να διώξει τους παραβάτες αλλά αντίθετα το κράτος πρέπει να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και να αυστηροποιήσει τις ποινές.
«Τα νοθευμένα καύσιμα έχουν επιπτώσεις και επικαθήσεις στον κινητήρα. Φθίνουν αρκετά μέρη του αυτοκινήτου (τσιμούχες, μπεκ, βαλβίδες, σύστημα τροφοδοσίας κ.ά.) δήλωσε ο Βασίλης Τόνας, μηχανικός αυτοκινήτων στο Ίλιον Αττικής τονίζοντας ότι «με το πέρασμα του καιρού (το νοθευμένο καύσιμο) φθείρει εσωτερικά τον κινητήρα και διαβρώνει το σύστημα τροφοδοσίας» με το κόστος επιδιόρθωσης να αγγίζει και τα 1.000 ευρώ.
«Η χαμηλή τιμή στα καύσιμα συνήθως δημιουργεί προβλήματα στα αυτοκίνητα και στην τσέπη των ιδιοκτητών, οι οποίοι θα αναγκαστούν να οδηγηθούν στο συνεργείο είτε με την οδική βοήθεια είτε με προβλήματα με το κόστος επισκευής του οχήματος να είναι υπέρογκο» υποστήριξε ο δημοσιογράφος Γιώργος Ανδρής καλώντας τους καταναλωτές να μην κοιτάνε τις χαμηλές τιμές γιατί στο τέλος θα το πληρώσουν ακριβά.
«Οι καταναλωτές με το που θα αντιληφθούν ότι κάτι συμβαίνει στη συμπεριφορά του κινητήρα θα πρέπει να το ακινητοποιούν γιατί όσο κινούνται με νοθευμένο καύσιμο δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα, κάτι που σημαίνει αυξημένο κόστος επισκευής» πρόσθεσε ο κ. Ανδρής.
«Αν το όχημα είναι πολύ σύγχρονο σε προειδοποιεί το ίδιο το αυτοκίνητο, το οποίο μπαίνει σε safe mode για να μη προκληθεί μεγάλη ζημιά», συμπλήρωσε.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News