Απλησίαστο ρεκόρ, άγγιξε τις 100.000 προβολές στο YouTube το Απόλλων-Ολυμπιακός Β’
Απίθανα πράγματα για τα δεδομένα της Α2 Εθνικής
Απίθανα πράγματα και απλησίαστο ρεκόρ για τα δεδομένα της τηλεθέασης της Α2 Εθνικής μπάσκετ στο παιχνίδι Απόλλων-Ολυμπιακός Β΄. Οι προβολές στο YouTube ξεπέρασαν τις 97.000! Συγκεκριμένα περισσότερες από 66.500 στο κανάλι του Lepanto στο YouTube και περισσότερες από 30.500 προβολές στο κανάλι της ΕΟΚ στο YouTube. Μάλιστα ο απολογισμός των 97.000 προβολών έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ που ήταν 61.627 προβολές από το κανάλι του Ολυμπιακού στο YouTube από το παιχνίδι του α’ γύρου στο βοηθητικό του ΣΕΦ μεταξύ του Απόλλωνα και των «ερυθρόλευκων».
Σαφώς και στο πριν από μία εβδομάδα παιχνίδι που έγινε στο κλειστό γήπεδο του Απόλλωνα στην Περιβόλα έπαιξε ρόλο η κρισιμότητα και ότι είχε χαρακτήρα τελικού. Ομως έπαιξε ρόλο και η δυναμική των «μελανόλευκων» όπως και το ότι αντίπαλος τους ήταν ο Ολυμπιακός, δεν έχει σημασία εάν ήταν ο Β’ ή η ανταπτυξιακή του ομάδα. Ο Ολυμπιακός είναι πάντα Ολυμπιακός. Παράλληλα οι περισσότερες από 61.000 προβολές στο παιχνίδι του α’ γύρου καταδεικνύουν και το μέγεθος του Απόλλωνα και πόσο πολύ υπολογίζεται. Αλλωστε και εκείνο το παιχνίδι ήταν κρίσιμο, αλλά δεν ήταν «τελικός» όπως αυτό που έγινε πριν από μία εβδομάδα στην Πάτρα.
Για να κάνετε τις απαραίτητες συγκρίσεις θα αναφέρουμε ότι στο παιχνίδι Μαρούσι-Ολυμπιακός Β’ στην προτελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου, που είχε μεγάλο ενδιαφέρον και κρίθηκε στο φινάλε, οι προβολές στο YouTube ξεπέρασαν τις 43.000. Την ίδια μέρα και αγωνιστική στο σημαντικό παιχνίδι, Καρδίτσα-Απόλλων, οι προβολές ξεπέρασαν τις 12.500. Ομως στο παιχνίδι του Ολυμπιακού Β’ με τον Πανερυθραϊκό στην πρεμιέρα των play-offs , στο οποίο οι «ερυθρόλευκοι» νίκησαν εύκολα 80-55 οι προβολές μόλις που ξεπέρασαν τις 1.700!
Καταλαβαίνετε ότι σαφώς όταν «εμπλέκεται» ο Ολυμπιακός κορυφώνεται το ενδιαφέρον, αλλά επίσης είναι ξεκάθαρο ότι και όταν υπάρχει «εμπλοκή» του Απόλλωνα το ενδιαφέρον εκτοξεύεται στα ύψη.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News