Συνάντηση Ώρας Πατρών με τον Τομεάρχη Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκο Παππά

Ο Tομεάρχης Yποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Παππάς ενημερώθηκε για το ιστορικό σχετικά με την έλευση του τρένου και για τα προβλήματα που έχει ο προαστιακός προς τις νότιες συνοικίες και το Δήμο Δυτικής Αχαΐας.

ΣΥΡΙΖΑ

Με τον Tομεάρχη Yποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκο Παππά συναντήθηκαν ο επικεφαλής Γιώργος Ρώρος και στελέχη της Ώρας Πατρών. Ο κ. Παππάς ενημερώθηκε για το ιστορικό σχετικά με την έλευση του τρένου και για τα προβλήματα που έχει ο προαστιακός προς τις νότιες συνοικίες και το Δήμο Δυτικής Αχαΐας.

ΣΥΡΙΖΑ

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ “ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ”:

Με τον Tομεάρχη Yποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ συναντήθηκαν ο επικεφαλής Γιώργος Ρώρος και στελέχη της Ώρας Πατρών. Ενημέρωσα με τον κ.Νίκο Παππά για το ιστορικό σχετικά με την έλευση του τρένου, τον εμπαιγμό της πόλης από την κυβέρνηση (δεν υπάρχουν μελέτες, θέλουν μετρό, θα στοιχίσει 700 εκατ. κ.α).

Πέραν του πολιτικού εμπαιγμού υπάρχει η περιφρόνηση απέναντι στους φορείς και θεσμούς της πόλης από τον κ. Καραμανλή. Δύο χρόνια μετά είμαστε στο σκοτάδι χωρίς καμία ενημέρωση. Η διελκυστίνδα συνεχίζεται μεταξύ ωριμότητας του έργου και Ευρωπαϊκής Ένωσης!!!

Ενημερώσαμε αναλυτικά για τα προβλήματα που έχει ο προαστιακός προς τις νότιες συνοικίες και το Δήμο Δυτικής Αχαΐας.

Το έργο δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα μέτρο από τις 7 Ιουλίου του 2019. Παράλληλα ερχόμαστε απέναντι στην υποτονική διάθεση της διεκδίκησης από τον δήμαρχο Πατρέων Κ. Πελετίδη, έχει ρίξει τις μηχανές διεκδίκησης, αφήνοντας το δημοτικό συμβούλιο και τους πατρινούς έρμαια στην παρελκυστική πολιτική της κυβέρνησης.

Καλούμε τα πολιτικά κόμματα για την ανάδειξη του αναπτυξιακού αυτού έργου τεράστιας σημασίας για την περιφέρεια και την πόλη που θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με το λιμάνι του Πειραιά. Καλούμε το Δήμαρχο Πατρέων να φέρει το θέμα προς συζήτηση με σαφές χρονοδιάγραμμα διεκδίκησης στα πλαίσια της ομόφωνης απόφασης που έχει πάρει  το δημοτικό συμβούλιο από το 2019. Υπογειοποίηση του τρένου, γραμμικό πάρκο από το Ρίο έως την Πάτρα, διασφάλιση υποδομών “light train” στα δυτικά της πόλης.