Τέμπη: Έγγραφο αποκαλύπτει πως μηχανοδηγός-σταθμάρχης γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή
Ακόμη ένα έγγραφο στο φως για την μοιραία αμαξοστοιχία.
Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις τόσο για το τι οδήγησε στην τραγωδία αλλά και για τα όσα προβλήματα υπήρχαν -τελικά- που έφερε στην επιφάνεια το θλιβερό γεγονός…
Συγκεκριμένα, ένα ακόμη έγγραφο βλέπει το φως της δημοσιότητας, όμως αυτήν την φορά έχει να κάνει με το ότι και ο σταθμάρχης της Λάρισας και ο άτυχος μηχανοδηγός του επιβατικού τρένου στα Τέμπη γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν από διπλή γραμμή.
Ειδικότερα, στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία 63 αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου.
Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά.
Οι δύο αμαξοστοιχίες συναντήθηκαν στα Τέμπη.
Στις 23:04, η αμαξοστοιχία 62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου. Στην διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου. Στις 23:21, γίνεται η μετωπική σύγκρουση με εμπορική.
Αυτοψία του MEGA στο κτίριο της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
Το MEGA έκανε αυτοψία στο περιβόητο κτίριο της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, το οποίο όπως λένε οι εργαζόμενοι δεν λειτουργεί από το 2019.
Στο εσωτερικό του κτιρίου εικόνες εγκατάλειψης, εικόνες απόλυτης διάλυσης. Εάν λειτουργούσε όμως η τηλεδιοικηση στην Λάρισα, τα συστήματα ασφάλειας θα ενεργοποιούνταν και θα προειδοποιούσαν ότι ένα τρένο κινείται σε αντίθετη τροχιά.
Ένα κτίριο φάντασμα όμως μετέτρεψε τα τρένα σε τυφλά.
Σε αυτό χώρο που από την οροφή κρέμονται καλώδια κανονικά θα δούλευαν δύο σταθμαρχες και θα μπορούσαν να δουν ανά πάσα στιγμή την πορεία των τρένων, την κατεύθυνση και την γραμμή που ακολουθούν. Η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία δε θα κινούνταν για τόσα χιλιόμετρα στην ίδια γραμμή χωρίς να το γνωρίζει κανείς.
Ο άπειρος προφυλακισμένος σταθμάρχης την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου στο σταθμαρχείο εντός του σταθμού. Από τον τοπικό πίνακα χειρισμού που σας δείχνει το MEGA, μπορούσε να δει την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται μόνο στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα τα τρένα εξαφανίζονται.
Εάν η τηλεδιοικηση δούλευε, όπως επισήμαναν εργαζόμενοι του ΟΣΕ στο MEGA, τότε ο πραγματικός ρόλος του απείρου σταθμάρχη θα ήταν μόνο να διώχνει τις αμαξοστοιχίες από τον σταθμό της Λάρισας.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News