Αναφορά με πρωτοβουλία Αναγνωστοπούλου – Μάρκου για τον ΟΣΕ: «Πλήρης αδιαφορία της Κυβέρνησης για τους συμβασιούχους ορισμένου χρόνου»
Την υπογράφουν 39 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ
Κοινοβουλευτική αναφορά με πρωτοβουλία των βουλευτών Αχαΐας Σίας Αναγνωστοπούλου και Κώστα Μάρκου με θέμα «Πλήρης αδιαφορία της Κυβέρνησης για τους συμβασιούχους ορισμένου χρόνου (ΣΟΧ) για την κάλυψη αναγκών φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων και εγκαταστάσεων του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (Ο.Σ.Ε.) Α.Ε.» κατέθεσαν 39 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Όπως σημειώνεται: “Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι προσελήφθησαν με την υπ’ αριθ. ΣΟΧ 1/2019 προκήρυξη του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος και παρείχαν την εργασία τους για την κάλυψη των αναγκών φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, όπου υπάρχει και λειτουργεί σιδηρόδρομος. Μάλιστα, πρέπει να σημειωθεί ότι η πρόσληψή τους έγινε με ιδιαίτερα αυστηρά κριτήρια και προϋποθέσεις και έλαβαν σχετική πιστοποίηση αφού πέρασαν από ειδική εκπαίδευση. Παρότι η προκήρυξη τους έκανε λόγο για σύμβαση εργασίας 18μηνης χρονικής διάρκειας εν τούτοις με την πρόσληψή τους πληροφορηθήκαν ότι ο χρόνος απασχόλησης τους θα είναι μόλις 12 μήνες. Στο 95% των εργαζομένων έχει παρέλθει αυτός ο χρόνος. Σε αυτό το σημείο ο ΟΣΕ παρέδωσε τις θέσεις σε ιδιωτική εταιρία SECURITY με αποτέλεσμα να καλυφθούν οι διαβάσεις με υπαλλήλους security και όχι πιστοποιημένους και κατάλληλα εκπαιδευμένους ανθρώπους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το γεγονός ότι οι security εργάζονται 12ωρο, πολλοί από αυτούς δεν έχουν πιστοποίηση ηλεκτροκίνησης (ισχύει για τις ηλεκτρικές γραμμές του ΟΣΕ ) και αναφέρονται στον προϊστάμενό τους και όχι στον προϊστάμενο του ΟΣΕ. Δυστυχώς, οι καταρτισμένοι και εκπαιδευμένοι δεν είναι στις θέσεις τους.
Οι 160 εργαζόμενοι με συμβάσεις που είχαν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ από τον ΟΣΕ για την κάλυψη των αναγκών φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων μέσω της επιστολής τους γνωστοποιούν ότι η απόφαση για τη μη ανανέωση ή παράταση της σύμβασής τους, τους έχει οδηγήσει στον δρόμο και στην εξαθλίωση και ταυτόχρονα έχει επιφέρει πλήγματα στην εύρυθμη λειτουργία του ΟΣΕ. Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι το ποσό που πληρώνει ο ΟΣΕ στον ιδιώτη για κάθε ισόπεδη διάβαση είναι πολύ μεγαλύτερο από το ποσό που στοίχιζαν οι δικοί του υπάλληλοι”.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News