Πάτρα: Ποιες υπηρεσίες του Δήμου δεν θα λειτουργούν έως τις 23 Φεβρουαρίου

Λόγω της μετακόμισης στο νέο Δημαρχείο που στεγάζεται στο παλαιό Αρσάκειο

Πάτρα

Από τον Δήμο Πατρέων, έγινε γνωστό, ότι, επειδή είναι σε εξέλιξη η μετακόμιση των υπηρεσιών στο νέο Δημαρχείο, που θα στεγάζεται πλέον στο παλαιό Αρσάκειο, από την ερχόμενη Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου, και για ολόκληρη την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα έως την Παρασκευή 23 του μήνα, ΔΕΝ θα λειτουργούν τα γραφεία και οι δημοτικές υπηρεσίες που θα βρίσκονται στη διαδικασία της μετακόμισης.

Στο νέο Δημαρχείο θα μεταφερθούν:

Τα γραφεία:

– Δημάρχου
– Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου
– Αντιδημάρχου Διοίκησης και Δημοτικής Κατάστασης, Οικονομικών, Διαχείρισης Προσόδων, Τοπικής Οικονομίας, Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π), Νομικής Υπηρεσίας και Εσωτερικού Ελέγχου
– Αντιδημάρχου Αρχιτεκτονικού Έργου, Υ/Μ και Έργων Υποδομής
– Αντιδημάρχου Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης, και Δημοτικών Ενοτήτων Μεσσάτιδας, Παραλίας και Βραχνεϊκων

Οι υπηρεσίες έξι Διευθύνσεων του Δήμου:

– Οικονομικών Υπηρεσιών
– Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας
– Τοπικής Οικονομίας
– Αρχιτεκτονικού Έργου και Η/Μ
– Έργων Υποδομής
– Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης

Το πρωτόκολλο του Δήμου.