Αεροδρόμιο Αράξου: Ανάπτυξη στα πρότυπα του Ακτίου

Εντυπωσιακή ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης με μεγάλες προοπτικές στο αεροδρόμιο Ακτίου, παράδειγμα προς μίμηση για το αντίστοιχο του Αράξου.

Αεροδρόμιο

Το φράγμα των 30 εκατομμυρίων επιβατών για το εντεκάμηνο του 2022, «έσπασαν» τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, κλείνοντας με θετικό πρόσημο την τουριστική περίοδο της χώρας και αποκαθιστώντας τις απώλειες της πανδημίας.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση με το αεροδρόμιο του Ακτίου, που έφτασε τους 773.000 επιβάτες, παρουσιάζοντας φέτος αύξηση 23,6%. Οι περισσότεροι επιβάτες εξωτερικού προήλθαν από την Αγγλία ενώ ακολουθούν η Γερμανία, η Ιταλία, η Σουηδία, η Αυστρία, χώρες των Βαλκανίων αλλά και το Ισραήλ, η Κύπρος κλπ.

Που οφείλεται όμως, αυτή η επιτυχία του αεροδρομίου, που έχει ίδια χαρακτηριστικά με αυτά του Αράξου ο οποίος έμεινε φέτος κολλημένος στους 101.945 επιβάτες; Είναι προφανές πως τα έργα αναβάθμισης και το marketing της Fraport, έπαιξαν καταλυτικό ρόλο.

Ο αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας Φωκίων Ζαΐμης σημείωσε στην«Π», το αεροδρόμιο αν και ανήκει διοικητικά στη Δυτική Ελλάδα εξυπηρετεί τον τουρισμό της Λευκάδας και ευρύτερα των Ιονίων νήσων ενώ και η Fraport φαίνεται πως έχει κάνει καλή δουλειά στην προώθησή του. «Το αεροδρόμιο Ακτίου θα φτάσει άνετα το 1 εκατ. επιβάτες και η Περιφέρεια θα προσπαθήσει με δικές της ενέργειες, να κατευθύνει ένα μέρος αυτού του τουρισμού στην Δυτική Ελλάδα. Με τις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις που υλοποιούνται αυτή τη στιγμή στην Πάλαιρο με 5στερα ξενοδοχεία και ιδιωτικές βίλες και με την ολοκλήρωση της μαρίνας στη Βόνιτσα, που θα εξυπηρετεί ένα μεγάλο κομμάτι της κίνησης των σκαφών αναψυχής, πιστεύω ότι θα το πετύχουμε» τόνισε ο κ. Ζαΐμης.

Οσον αφορά στο Αεροδρόμιο Αράξου, πρόσθεσε ότι υπέστη μεγάλη ζημιά με την απώλεια των Ρώσων και Ουκρανών τουριστών, ενώ η ΥΠΑ δεν κινήθηκε γρήγορα για την αναπλήρωση αυτών των αγορών. Αργά ή γρήγορα όμως, και ο Αραξος θα ανακτήσει την χαμένη του επιβατική κίνηση, εκτίμησε ο κ. Ζαΐμης, ειδικά αν περάσει υπό τη διαχείριση ενός ιδιώτη επενδυτή, που πρέπει να λειτουργεί ανταγωνιστικά προς τα άλλα αεροδρόμια της περιφέρειας. Παράλληλα, σημείωσε πως το αεροδρόμιο πρέπει να συνδεθεί οδικά με την νέα Πατρών Πύργου, όπως και με τον προαστιακό σιδηρόδρομο και στο πλαίσιο αυτό, η Περιφέρεια θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι της.