Ryanair: Αλλαγή πολιτικής για τις ακυρώσεις πτήσεων μετά την κατακραυγή
Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, οι επιβάτες πτήσεων που ακυρώνονται από την αεροπορική, θα πρέπει να αποζημιώνονται μέσα σε επτά μέρες, εκτός αν προκύψουν ελαφρυντικά.
Την υπόσχεση ότι θα επιστρέφει στους πελάτες της χρήματα για ακυρωμένες πτήσεις, και μάλιστα εντός πέντε ημερών, έδωσε η Ryanair, μετά τη σφοδρή κριτική που δέχτηκε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους αναφορικά με την πολιτική αποζημιώσεων που ακολούθησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η εταιρεία με έδρα το Δουβλίνο, που είχε χαρακτηριστεί ως… «αεροπορική εταιρεία χωρίς επιστροφή χρημάτων», ανακοίνωσε σημαντικές βελτιώσεις στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τους πελάτες των οποίων οι πτήσεις καθυστερούν ή ακυρώνονται.
Στην αρχή της πανδημίας, όταν τα τουριστικά ταξίδια ήταν «απαγορευμένα», η Ryanair όπως και πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες, αρνήθηκαν να επιστρέψουν τα χρήματα στους πελάτες που δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν, εάν η πτήση πραγματοποιούνταν.
Η εταιρεία προκάλεσε κύμα κριτικής και οδήγησε σε έρευνα από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών για το εάν οι καταναλωτές είχαν δίκαιη μεταχείριση. Λίγες μέρες αργότερα, προέκυψε ότι η αεροπορική εταιρεία απαγόρευε τους επιβάτες που είχαν ζητήσει επιστροφή χρημάτων μέσω των πιστωτικών καρτών τους για τις πτήσεις, εκτός και αν επέστρεφαν τα χρήματα.
Οι πελάτες στους οποίους υποσχέθηκαν επιστροφές χρημάτων για τις ακυρωμένες πτήσεις διαπίστωσαν ότι τους είχαν δοθεί κουπόνια, συχνά με ημερομηνίες λήξης πολύ κοντινές για να καταφέρουν να τα χρησιμοποιήσουν.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, πλέον υπάρχει δέσμευση για επιστροφή χρημάτων εντός πέντε εργάσιμων ημερών. Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, οι επιβάτες πτήσεων που ακυρώνονται από την αεροπορική, θα πρέπει να αποζημιώνονται μέσα σε επτά μέρες, εκτός αν προκύψουν ελαφρυντικά.
Εξάλλου, η αεροπορική εταιρεία πρόκειται να ξεκινήσει τη μετάδοση live βίντεο και εκπομπών από το κέντρο επιχειρήσεων, ενώ σχεδιάζει να εισάγει κι άλλες υπηρεσίες για τους πελάτες της. Οι νέες πολιτικές αποφασίστηκαν μετά από την πρώτη συνάντηση της νέας συμβουλευτικής επιτροπής πελατών της εταιρείας, που έχει προγραμματιστεί να συνεδριάζει δύο φορές τον χρόνο.
Στόχος της Ryanair είναι να επεκταθεί, μεταφέροντας 225 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως μετά την πανδημία.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News