ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Πάτρα: Θύμα διαδικτυακής απάτης μιλά στην «Π» – Πως την «πάτησε»

«Έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου, πλέον θα κοιτάζω επώνυμα καταστήματα και θα πληρώνω με αντικαταβολή», λέει, θορυβημένος, ο Πατρινός που εξαπατήθηκε.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Πάτρα: Θύμα διαδικτυακής απάτης μιλά στην «Π» - Πως την «πάτησε»

Η προσεγμένη «βιτρίνα» διαδικτυακού καταστήματος με έδρα το Κερατσίνι Αττικής, που φιλοξενούσε γνωστή πλατφόρμα μέσω της οποίας είχε προβεί κατά το παρελθόν και σε άλλες αγορές, αποτέλεσε την «εγγύηση» για Πατρινό για να προβεί στην παραγγελία ηλεκτρονική συσκευής.

ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ

Κατέθεσε μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που φέρει όνομα δικαιούχου, το χρηματικό ποσό των 265,47€ στις 15 Οκτωβρίου, επικοινώνησε με τα γραφεία της επιχείρησης και ενημερώθηκε τηλεφωνικά ότι το ποσό έχει πιστωθεί και περίμενε την αποστολή του προϊόντος εντός 30 εργάσιμων ημερών. Μετά από περίπου δυο εβδομάδες μάταια επιχειρούσε εκ νέου τηλεφωνική επικοινωνία προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία της παραγγελίας του. «Με έβαζαν στην αναμονή και όταν με συνέδεαν με εκπρόσωπο, τότε έπεφτε η γραμμή» λέει στην «Π» ο Τ.Ψ. που θέλει για ευνόητους λόγους να διατηρήσει την ανωνυμία του. Κανείς δεν ανταποκρινόταν ούτε στα emails που έστελνε, ενώ σε τοίχο έπεφταν και οι προσπάθειες του να μπει στο site του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς το μήνυμα που εμφανιζόταν στην ιστοσελίδα έγραφε «γίνεται συντήρηση». Παράλληλα διαπίστωσε, ότι είχε «εξαφανιστεί» και από την πλατφόρμα που το είχε εντοπίσει ενώ σε τυχαία αναζήτηση στο διαδίκτυο «έπεσε» σε φόρουμ εξαπατημένων από τη συγκεκριμένη εταιρεία.

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

Τότε ήταν που συνειδητοποίησε αυτό που φοβόταν, ότι δηλαδή είχε πέσει θύμα μιας καλοστημένης απάτης, παρά το γεγονός πως όπως υποστηρίζει στην «Π», ήταν ιδιαιτέρως «ψαγμένος» και προσεκτικός στις αγορές μέσω διαδικτύου. «Υποψιασμένος ήμουν και προσέχω πάρα πολύ και ούτε προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης δίνω, αλλά εμπιστεύτηκα τη συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας έχω κάνει κατ’ επανάληψη αγορές. Η τιμή ήταν λογική σε σχέση με την αγορά, υπήρχε λογαριασμός με συγκεκριμένο παραλήπτη, υπήρχε επικοινωνία με την εταιρεία», υπογραμμίζει και προσθέτει. «Εχω χάσει πλέον την εμπιστοσύνη μου, πλέον θα κοιτάζω επώνυμα καταστήματα και θα πληρώνω με αντικαταβολή και αφού προηγουμένως έχω ελέγξει το προϊόν που μου έστειλαν».
Από την πρώτη στιγμή προέβη σε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Διεύθυνση Οικονομικού Εγκλήματος και απευθύνθηκε στην τράπεζα του προκειμένου σε συνεργασία με το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που ανήκει ο λογαριασμός της εταιρείας να εντοπιστεί το πρόσωπο που φέρεται πως εισέπραξε τα χρήματα. Η «Π» έχει στη διάθεση της τα έγγραφα – ντοκουμέντα

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ «ΚΟΣΤΙΣΕ» 940 ΕΥΡΩ 

Μια ακόμα δικογραφία μετά από καταγγελία για απάτη μέσω διαδικτύου σε βάρος άγνωστων δραστών, σχηματίσθηκε από την Ασφάλεια Πατρών. Το θύμα έλαβε μήνυμα (sms), με αποστολέα την τράπεζα που διατηρεί λογαριασμό και μπήκε σε ιστοσελίδα που έμοιαζε με εκείνη του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Πληκτρολόγησε τους κωδικούς του με αποτέλεσμα οι δράστες να μεταφέρουν 940 ευρώ σε ψηφιακή τράπεζα!

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω Whatsapp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ