Διαμαντοπούλου: «Ο “πράσινος ΣΥΡΙΖΑ” είναι επικοινωνιακή καραμέλα της ΝΔ»

Επικοινωνιακή «καραμέλα» χαρακτήρισε τα περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ» η υπεύθυνη πολιτικού σχεδιασμού του ΠΑΣΟΚ, Άννα Διαμαντοπούλου.

Άννα Διαμαντοπούλου

Η υπεύθυνη πολιτικού σχεδιασμού του ΠΑΣΟΚ, Άννα Διαμαντοπούλου, καταδίκασε τη χρήση του όρου «πράσινος ΣΥΡΙΖΑ» από τη Νέα Δημοκρατία, χαρακτηρίζοντάς τον ως μια επικοινωνιακή καραμέλα. Όπως ανέφερε, η κυβέρνηση χρησιμοποιεί αυτή την έννοια για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη και να αποφύγει την ουσιαστική συζήτηση για τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, η Διαμαντοπούλου επεσήμανε ότι το τελευταίο διάστημα τα θέματα που απασχολούν τους πολίτες είναι η ακρίβεια και οι συλλογικές συμβάσεις, ειδικά μετά την απεργία της ΓΣΕΕ και τις συζητήσεις στη Βουλή για την ευρωπαϊκή οδηγία που αφορά τον κατώτατο μισθό και την κάλυψη των εργαζομένων από συλλογικές συμβάσεις. «Αυτό το νομοσχέδιο αφορά όλους τους εργοδότες, βιομηχάνους, μικρομεσαίους και εργαζομένους. Η κυβέρνηση, αντί να ανοίξει έναν ουσιαστικό κοινωνικό διάλογο, προτιμά να διαχειρίζεται επικοινωνιακά το ζήτημα, αφήνοντας τους πολίτες χωρίς ουσιαστική λύση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τον κατώτατο μισθό, η πρώην υπουργός επικρίνοντας την κυβέρνηση σημείωσε ότι ο αλγόριθμος που προτείνεται για τον υπολογισμό του κατώτατου μισθού είναι μια τεχνοκρατική προσέγγιση που δεν λαμβάνει υπόψη τη σημασία των συλλογικών συμβάσεων. «Η γαλλική κυβέρνηση, η οποία χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για τις αυξήσεις του κατώτατου μισθού, το κάνει σε ένα σύστημα όπου το 94% των εργαζομένων καλύπτονται από συλλογικές συμβάσεις. Αυτό δεν συμβαίνει στην Ελλάδα», ανέφερε, τονίζοντας ότι οι συνθήκες εργασίας δεν μπορούν να καθορίζονται μόνο από έναν «μαθηματικό τύπο».

Η Διαμαντοπούλου αναφέρθηκε και στη στάση της ΝΔ απέναντι στο θέμα του ΦΠΑ, αναφέροντας ότι η Νέα Δημοκρατία χρησιμοποιεί ως «λαϊκισμό» τη μείωση του ΦΠΑ, αν και το ίδιο ζήτημα είχε προταθεί από τον Κυριάκο Μητσοτάκη όταν η ΝΔ ήταν στην αξιωματική αντιπολίτευση, το 2018 και το 2019. «Αυτή η αλλαγή στάσης είναι προφανής, αφού τα οικονομικά δεδομένα είναι σήμερα καλύτερα. Αλλά για την κυβέρνηση, το να προτείνεις μείωση του ΦΠΑ τώρα είναι “λαϊκισμός”», σημείωσε.

Τέλος, η πρώην υπουργός υπογράμμισε ότι ο κύριος στόχος είναι να δοθεί στους πολίτες «μία ανάσα από την ακρίβεια», ειδικά για τις καθημερινές τους ανάγκες, όπως τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ. «Η κυβέρνηση συνεχώς αντιδρά σε κάθε πρόταση της αντιπολίτευσης, χωρίς να προτείνει ουσιαστικές λύσεις που θα βοηθήσουν τους πολίτες», κατέληξε η Άννα Διαμαντοπούλου.