Δύο 15χρονες στο ΑΧΕΠΑ μετά από κατανάλωση αλκοόλ στη Θεσσαλονίκη

Συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία εργαζόμενη στο κατάστημα, 21 ετών, που τις πούλησε τα ποτά

Δύο 15χρονες στο ΑΧΕΠΑ μετά από κατανάλωση αλκοόλ στη Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.

Νησέλλι Ημαθίας: Τραγικός θάνατος άνδρα σε αρδευτικό κανάλι

Μάλιστα μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν μία ακόμη ανήλικη, ενώ για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία εργαζόμενη στο κατάστημα, 21 ετών, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.

Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της

Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη

Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.

Viber: +306909196125