ΕΦΚΑ: Αλλάζουν όλα για τα ΚΕΠΑ – Με μια επίσκεψη και μια ενιαία γνωμάτευση όλα τα επιδόματα και οι παροχές

Τις σημαντικές αλλαγές στη διαδικασία πιστοποίησης της αναπηρίας στα ΚΕΠΑ, παρουσίασε ο Όμηρος Τσάπαλος, εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ.

ΕΦΚΑ

Ο Όμηρος Τσάπαλος, εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ, μίλησε για τις αλλαγές και την πιστοποίηση των ΚΕΠΑ επισημαίνοντας ότι η σχετική πλατφόρμα στην οποία μπαίνουν και κάνουν αίτηση ηλεκτρονικά οι ενδιαφερόμενοι για πιστοποίηση της αναπηρίας, λειτουργεί χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και η αξιοποίησή της από τον χρήστη είναι απλή.

«Η διαδικασία πιστοποίησης αναπηρίας έχει αλλάξει εντελώς σε σχέση με το παρελθόν. Ουσιαστικά μέσα από αυτή την πλατφόρμα που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την εθνική πύλη αναπηρίας όπως την έχουμε ονομάσει, μπορεί ένας συμπολίτης μας ο οποίος αντιμετωπίζει ζητήματα αναπηρίας και χρειάζεται την πιστοποίηση κάθε λίγο και λιγάκι για να μπορεί να παίρνει ένα επίδομα ή μία σύνταξη αναπηρίας, μπορεί να το κάνει απολύτως ηλεκτρονικά, ψηφιακά και την αίτηση και την παρακολούθηση της αίτησης και την παραλαβή της απόφασης», ανέφερε ο κ. Τσάπαλος, προσθέτοντας πως «το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνει ο πολίτης, όπως παλιά, να πάει δηλαδή σε κάποιον φυσικό χώρο των ΚΕΠΑ, είναι κατά την ημέρα της εξέτασής του από γιατρό, αυτό δεν μπορεί να το αποφύγουμε.

Αυτή είναι η διαδικασία η τωρινή, η οποία αντικατέστησε τρεις με τέσσερις επισκέψεις στα υποκαταστήματα των ΚΕΠΑ, αντικατέστησε μία πολύμηνη ταλαιπωρία για ανθρώπους που στην πλειονότητά τους αντιμετωπίζουν και κινητικά προβλήματα, να αναγκάζονται να πηγαίνουν κάθε λίγο και λιγάκι να καταθέτουν χαρτιά, να παραλαμβάνουν χαρτιά, να μεταφέρουν τους ιατρικούς τους φακέλους που περιλαμβάνουν προσωπικά δεδομένα τα οποία θα μπορούσαν ανά πάσα στιγμή να διαρρεύσουν…», διευκρίνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ.

Ερωτηθείς εάν υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας των ΚΕΠΑ, ο κ. Τσάπαλος, είπε ότι «έχει τεθεί σε λειτουργία από τις 16 Σεπτεμβρίου το νέο ψηφιακό αυτό σύστημα και σοβαρά προβλήματα δεν έχουν αντιμετωπιστεί, όποια προβλήματα υπάρχουν αντιμετωπίζονται άμεσα, δηλαδή αυθημερόν.

Έχουν υποβληθεί πάνω από 15.000 αιτήσεις ηλεκτρονικά μπορούν οι πολίτες να συνεχίσουν να πηγαίνουν στα καταστήματα των ΚΕΠΑ, στα ΚΕΠ ή στα κέντρα Κοινωνικής Ασφάλισης των δήμων, να τους βοηθούν οι υπάλληλοι εκεί για να κάνουν επί τόπου την ηλεκτρονική αίτηση, αν και είναι μία πάρα πολύ εύκολη διαδικασία για οποιονδήποτε να την κάνει μέσα από τον υπολογιστή του».

 

Ακολουθείστε τις ειδήσεις του pelop.gr στο

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ