Ειδικό Σχολείο Αιγίου: Δεν άνοιξαν τμήμα για έναν μαθητή λιγότερο! 

Το υπουργείο Παιδείας τήρησε τον κανονισμό κατά γράμμα και δεν επέτρεψε τη λειτουργία τμήματος Πληροφορικής στη Β’ Λυκείου του ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγίου. Αντιδρούν οι γονείς των μαθητών, το παλεύει η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Αιγίου

Με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία ξεκίνησαν πέρυσι νεαροί μαθητές του Αιγίου να πηγαίνουν στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο που συστεγάζεται με το 1ο ΓΕΛ Αιγίου, ωστόσο η φετινή διδακτική χρονιά δεν προχωρά όπως περίμεναν. Γονέας μαθητή μίλησε στην «Π» για να καταγγείλει την περιπέτεια που έχει μπει το παιδί του τους τελευταίους δύο μήνες, αλλά και τρεις ακόμα συμμαθητές τους, οι οποίοι ενημερώθηκαν λίγες ημέρες μετά τον αγιασμό πως για ένα χρονικό διάστημα θα πρέπει να παραμένουν στο σπίτι και να μην πηγαίνουν για μάθημα χωρίς να τους δοθούν περαιτέρω πειστικές για τους ίδιους εξηγήσεις.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Με βάση τη διερεύνηση της καταγγελίας από την «Π», ο εν λόγω μαθητής και ακόμα τρεις είχαν εκφράσει την επιθυμία τους να ακολουθήσουν την κατεύθυνση της Πληροφορικής στο ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγίου, ωστόσο βρέθηκαν αντιμέτωποι με την «αυστηρότητα» του Υπουργείου Παιδείας που δεν επέτρεψε τη λειτουργία του τμήματος επειδή δεν συμπληρώθηκε ο ελάχιστος αριθμός των πέντε μαθητών.

Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Ο Α.Π. (τα πλήρη στοιχεία του είναι στη διάθεση της εφημερίδας) περιγράφει στην «Π»: «Το παιδί άρχισε πέρυσι να φοιτά στην Α’ Λυκείου. Φέτος, δύο μέρες μετά τον αγιασμό μας ενημέρωσαν από το σχολείο ότι δεν θα γίνονται μαθήματα ειδικότητας για το παιδί μας και άλλους τρεις συμμαθητές τους. Ολοι τους έχουν επιλέξει το τμήμα Πληροφορικής ως ειδικότητα. Με αποτέλεσμα το παιδί να μένει στο σπίτι».

Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ

Παράλληλα, ο γονέας αφού έκανε υπομονή αρκετών εβδομάδων και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πρόοδος για την έναρξη των μαθημάτων πληροφορικής, κίνησε τις διαδικασίες ώστε το παιδί του να πάρει μεταγραφή σε ΕΠΑΛ και να συνεχίσει ομαλά τα μαθήματά του. «Δεν μας δέχονται στο ΕΠΑΛ σε πρώτη φάση και θα χρειαστεί να περάσουμε από μία Επιτροπή, που θα κρίνει αν μπορεί το παιδί να φοιτήσει σε ΕΠΑΛ» εξηγεί στην «Π» για την περιπέτεια που έχει μπλέξει η οικογένεια.

ΤΟ «ΣΥΣΤΗΜΑ»

Αγανακτισμένος από την κατάσταση, η οποία προφανώς έχει επηρεάσει και τον μαθητή, ο Α.Π. επισημαίνει: «Εδώ και δύο μήνες τα παιδιά δεν πηγαίνουν στο σχολείο. Είναι απαράδεκτο εν έτη 2022 να προσπαθείς να στείλεις το παιδί σου στο σχολείο και να μην υπάρχει δυνατότητα. Ολο αυτό το διάστημα μας λέει το παιδί ότι θέλει να πάει στο σχολείο, βαρέθηκε στο σπίτι και είναι λογικό. Τι σόι σύστημα είναι αυτό, που εδώ και δύο μήνες δεν έχει βρεθεί λύση και κυρίως δεν μας λέει κανείς τι χρειάζεται να γίνει για να συνεχιστούν τα μαθήματα;».

Γιαννόπουλος: «Με αίτημα στο υπουργείο Παιδείας ζητάμε να λειτουργήσει»

Ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος ξετύλιξε στην «Π» το κουβάρι της υπόθεσης λύνοντας κάθε απορία για το θέμα. «Πέρυσι ήταν η πρώτη χρονιά λειτουργίας του ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγίου και προτείναμε στο υπουργείο Παιδείας μια σειρά τομέων εκπαίδευσης, μεταξύ αυτών και Πληροφορικής. Φέτος, διαπίστωσε πως δεν είχε συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός μαθητών. Χρειάζονται 5 μαθητές για να δοθεί έγκριση, ενώ είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον 4 παιδιά. Εμείς το προτείναμε εξ αρχής» τόνισε, προσθέτοντας: «Αυτή τη στιγμή, συμβαίνει ένα λάθος. Οι μαθητές θα έπρεπε να πηγαίνουν σχολείο για να παρακολουθούν μαθήματα Γενικής Παιδείας, μέχρι να βρεθεί λύση στης ειδικότητας, είτε στο Πληροφορικής, είτε με επιλογή άλλου από τα διαθέσιμα τμήματα. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με το υπουργείο κι έχουμε καταθέσει αίτημα να λειτουργήσει η Πληροφορική με 4 μαθητές. Αναμένουμε την απάντηση».