Έπεσαν υπογραφές για «Μπράλο – Άμφισσα» – Λιγότερο από 1,5 ώρα Πάτρα – Λαμία
Οι υπογραφές έπεσαν χθες, Πέμπτη 16/2/2023, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή. Το τμήμα Μπράλος-Αμφισσα θα έχει πλάτος 11 μέτρα και μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα.
Πιο κοντά έρχεται η Δυτική Ελλάδα, καθώς και η Πάτρα, με τον διαγώνιο οδικό άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο. Στο συγκεκριμένο τμήμα, όταν ολοκληρωθεί, θα μπορεί να ταξιδέψει κάποιος οδικώς από τη Λαμία στην Πάτρα σε λιγότερο από 1,5 ώρα.
Οι υπογραφές έπεσαν χθες, Πέμπτη 16/2/2023, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή. Ο υπουργός στάθηκε στο γεγονός πως το έργο αυτό είναι τμήμα του διαγώνιου άξονα «Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο», που συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό και φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία».
Επισήμανε, δε, ότι: «Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου».
Το τμήμα Μπράλος-Αμφισσα θα έχει πλάτος 11 μέτρα και μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα, θα έχει δύο σήραγγες, επτά γέφυρες και έξι ισόπεδους κόμβους. Αφορά την κατασκευή του τμήματος από τον Μπράλο έως την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον ισόπεδο κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Αμφισσα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News