Formula 1: Ακόμα και ο Verstappen βρήκε δύσκολες τις συνθήκες του Monaco
Ακόμα και ο νικητής του αγώνα, Max Verstappen, παραδέχτηκε πως ήταν ιδιαιτέρως δύσκολο να κρατήσει την πρώτη θέση στο podium οδηγώντας σε αυτές τις αστάθμητες και χαοτικές καιρικές συνθήκες.
Το Grand Prix της Formula 1 στο Monaco θα μπορούσε να ήταν και το πιο προβλέψιμο και με zero σχεδόν ανατροπές εάν ξαφνικά δεν έκανε την εμφάνισή της η βροχή που έφερε στην πίστα ένα κυριολεκτικό… χάος.
Ακόμα και ο νικητής του αγώνα, Max Verstappen, παραδέχτηκε πως ήταν ιδιαιτέρως δύσκολο να κρατήσει την πρώτη θέση στο podium οδηγώντας σε αυτές τις αστάθμητες και χαοτικές καιρικές συνθήκες.
Κάτι που φάνηκε και από το γεγονός πως «βρήκε» στους τοίχους αρκετές φορές, σύμφωνα και με τις δικές του δηλώσεις.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Ήταν αρκετά χαοτικά προς το τέλος. Όμως πιστεύω επίσης, πως όλος ο αγώνας είχε να κάνει με τη διαχείριση, γιατί με τον Fernando να έχει ξεκινήσει με σκληρή γόμα, αναγκάστηκα να κρατηθώ έξω στην πίστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, το διπλάσιο από αυτό που θα θέλαμε. Λόγω όμως, της βροχής στην περιοχή, δε μπορούσα στην πραγματικότητα να σταματήσω», δήλωσε ο Max.
Και αναφέρεται φυσικά, στο γεγονός πως ο Fernando Alonso, που εκκινούσε δεύτερος πίσω από τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull Racing, ξεκίνησε με σκληρή γόμα, κρατώντας στην πίστα τον Verstappen μέχρι τον γύρο 55, περιμένοντας την ευκαιρία της βροχής, για να κάνει ένα ιδανικά τοποθετημένο χρονικά pit stop.
Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί αρκετή… μαεστρία στη διαχείριση των ελαστικών, ειδικότερα στο ξεκίνημα της βροχής και μέχρι ο Ισπανός να πάρει την απόφαση να αλλάξει τα δικά του ελαστικά.
«Χόρεψε» στη βροχή ο Φερστάπεν!
«Εάν ήταν όλα ευχάριστα και ηλιόλουστα, θα είχα σταματήσει, θα είχα βάλει τη σκληρή γόμα, μετά θα πρόφταινα και θα περίμενα μέχρι ο Fernando να χρειαζόταν να μπει για το δικό του pit stop. Αλλά δε μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό, γιατί το ρίσκο της βροχής μάς τριγύριζε και έτσι, έπρεπε να περιμένω. Τα ελαστικά έχαναν πρόσφυση… Και έπρεπε να διαχειριστώ αυτή τη συνθήκη, κάτι που δεν ήταν εύκολο», ανέφερε ο Max.
«Μετά άρχισε να βρέχει και είχαμε ήδη ταλαιπωρημένα ελαστικά, για να προχωρήσουμε. Δεν ήταν καθόλου ευχάριστο, χτύπησα και σε μερικές μπαριέρες. Ήταν πολύ, πολύ δύσκολο. Όμως ακόμα και με τα ενδιάμεσα ελαστικά, και πάλι γλιστρούσε στο δεύτερο sector. Ήταν αρκετά βρεγμένο το οδόστρωμα εκεί.
Και το δύσκολο κομμάτι είναι πως έχεις ένα καλό lead, όμως φυσικά και δε θες να ρισκάρεις πολλά, αλλά δε θες να οδηγείς και πολύ αργά, γιατί τότε δε θα έχεις καθόλου θερμοκρασία στα ελαστικά σου. Οπότε ναι, προσπαθούσα να βρω αυτή τη μέση λύση».
Με πληροφορίες από racer.com
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News