Η Πάτρα ζωντάνεψε πάλι με το άνοιγμα της αγοράς-Υποτονικό κλίμα και αισιοδοξία
Υποτονικά αλλά με μεγάλη δόση αισιοδοξίας ξεκίνησε χθες το λιανεμπόριο της Πάτρας, μετά από δύο μήνες πλήρους λοκντάουν και μια εβδομάδα που σημαδεύτηκε από τις παλινωδίες των υπευθύνων.
Η ικανοποίηση των εμπόρων ήταν κάτι περισσότερο από εμφανής, ωστόσο η κίνηση καταναλωτών ήταν περιορισμένη την πρώτη ημέρα, με ορισμένες περιπτώσεις καταστημάτων που φάνηκε να προσελκύουν το ενδιαφέρον.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας και έμπορος λευκών ειδών, Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος, τόνισε: «Η αγορά ξεκίνησε νωθρά, όπως έγινε και στην Αθήνα πριν από μια εβδομάδα, αλλά περιμένουμε τον κόσμο να βγει Παρασκευή και Σάββατο. Τώρα πλέον, έχουμε το βλέμμα μας στην αγορά του Πάσχα. Αν προσέξουμε όλοι και ειδικά τα πολυκαταστήματα, ελπίζουμε ότι η ψυχολογία του κόσμου θα βελτιωθεί και η αγορά θα κινηθεί. Πάντως, είναι γεγονός ότι αγοραστική δύναμη δεν υπάρχει, αλλά επειδή είναι καλή σεζόν, λογικά πιστεύουμε ότι το εμπόριο θα κινηθεί».
Να σημειωθεί ότι από χθες η αγορά της Πάτρας επαναλειτουργεί με click in shop και click away, γεγονός που βάζει περιορισμούς στον αριθμό των πελατών που επιτρέπεται ανάλογα με το εμβαδόν του καταστήματος. Επίσης, οι καταναλωτές οφείλουν να κάνουν παραγγελία του προϊόντος που επιθυμούν με μήνυμα SMS, ή e-mail.
Απαραίτητη προϋπόθεση για έξοδο στην αγορά αποτελεί η αποστολή μηνύματος στον αριθμό 13032 που λειτουργεί αποκλειστικά για το λιανεμπόριο, εκτός των τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης. Το μήνυμα είναι μοναδικό ανά 24ωρο και έχει διάρκεια ισχύος 3 ώρες, γεγονός που σημαίνει πως η βόλτα στα καταστήματα δεν μπορεί να γίνεται ανεξέλεγκτα.
Πάντως, για τον εμπορικό κόσμο της Πάτρας το χθεσινό άνοιγμα, λίγες ημέρες πριν από το Πάσχα, αποτελεί σανίδα σωτηρίας. Η συντριπτική πλειοψηφία του εμπορικού κόσμου το βλέπει ως την τελευταία ευκαιρία για να σταθεί όρθιος, καθώς το Πάσχα αποτελεί παραδοσιακά την περίοδο που αντανακλά στο 30% του τζίρου.
Φυσικά, κρίσιμη παράμετρος θα είναι η αυστηρή τήρηση των κανόνων λειτουργίας, κάτι που επιβάλλεται τόσο από την πλευρά των εμπόρων όσο και των καταναλωτών, καθώς ο κορονοϊός εξακολουθεί να βρίσκεται γύρω μας.
Ο εμπορικός κόσμος έχει μπροστά του ένα εξαιρετικά δύσκολο 15ήμερο από πλευράς υποχρεώσεων που θα πρέπει να καλύψει καίτοι η αγορά ήταν κλειστή για περισσότερο από τρεις μήνες.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News