Η Πατρινή Κωνσταντίνα Ντιναπόγια αποκλειστικά στην «Π»: «Η ομάδα χορού του ΔΗΠΕΘΕ ήταν όνειρό μου»
Πριν από λίγες μέρες η Κωνσταντίνα κατάφερε να διακριθεί στο festival Athens Video Dance Project όταν επέλεξαν το δικό της video ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα
Η Πατρινή Κωνσταντίνα Ντιναπόγια αποφοίτησε από το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών καθώς και την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού Πατρών – Τατιάνας Λοβέρδου. Πιστοποιήθηκε στη δραματοθεραπεία, ενώ χορογραφούσε το 1010 για το Επίκεντρο+ της Πάτρας.
Στην performance και τη χορογραφία πραγματοποίησε ειδίκευση στην Companhia Instavel της Πορτογαλίας. Σκηνοθέτησε και χορογράφησε το «404 Permission Not Found», το ντουέτο «Ypo|Moni», τα video dance #COVereD και Corona Party και πρόσφατα το screen dance με τίτλο «Remember, body…».
Συμμετείχε ως performer στο «Back to Normality» στο Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας 2020 ενώ τα τελευταία χρόνια παραδίδει μαθήματα και σεμινάρια στην Πάτρα και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος και στο εξωτερικό από το 2017 έως και σήμερα.
Η Κωνσταντίνα Ντιναπόγια μιλάει αποκλειστικά στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» για την εμπειρία της ως νέο μέλος στην ομάδα χορού του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας καθώς και την πρόσφατη συμμετοχή του έργου της στο Athens Video Dance Project 13.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΣ ΒΗΜΑΤΑ
Η Κωνσταντίνα ήξερε από πολύ μικρή ότι θα ασχοληθεί με τον χορό .
Θυμάται ακόμη το πρώτο παραμύθι που της διάβασε η μητέρα της το οποίο εξιστορούσε την ιστορία μιας μπαλαρίνας και αναπολεί τις πρώτες πουέντ που φόρεσε προτού καν κλείσει τα 4.Μάλιστα η λαχτάρα της για το μπαλέτο είχε προηγηθεί αρκετά χρόνια νωρίτερα περιμένοντας καρτερικά να μπει στις αίθουσες χορού .
ΤΟ ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΟΙΝΟ
Το κοινό της Πάτρας μας εξηγεί ,τα τελευταία χρόνια δείχνει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μουσικοχορευτικές παραστάσεις κυρίως μετα την πανδημία που δοκιμάστηκαν όλοι σε πάρα πολλά επίπεδα .
Ο «ΜΟΤΣΑΡΤ»
Η Κωνσταντίνα Ντιναπόγια περιμένει πως και πως να ξεκινήσει η νέα παράσταση “Μότσαρτ” στην οποία και συμμετέχει .Σε αυτήν θα δούμε σίγουρα , την πολυτάραχη ζωή του μεγάλου μουσουργού Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ μέσα από το πρίσμα του μπαλέτου , της μουσικής και των ευφάνταστων σκηνικών σε σκηνοθεσία και χορογραφία του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας Λουκά Θάνου που οραματίστηκε το τμήμα του μπαλέτου και το έκανε πράξη. «Μιλάμε για μια μουσικοχορευτική παράσταση για μικρούς κα μεγάλους στη σκηνή του Θεάτρου Απόλλων Πάτρας».
Η Κωνσταντίνα είναι πολύ ευτυχισμένη που είναι μέρος αυτού του συνόλου .«Η ομάδα μας είναι πολύ δεμένη και αποτελείται από 9 ταλαντούχους επαγγελματίες χορευτές οι οποίοι είναι μοναδικοί τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο» παραδέχεται και νοιώθει ευχάριστα όταν αξιοποιούν όλοι μαζί τον ελεύθερο χρόνο τους όταν αυτός υπάρχει.
Το festival Athens Video Dance Project
Πριν από λίγες μέρες η ίδια κατάφερε να διακριθεί στο festival Athens Video Dance Project όταν επέλεξαν το δικό της video ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα .Φουσκώνει από υπερηφάνεια και εξηγεί: « Το φετινό video dance με τίτλο «Remember body» είναι εμπνευσμένο από το ποίημα του Κωνσταντίνου Καβάφη «Θυμήσου σώμα» το οποίο ντύνουν οι lost bodies».Γυρισμένο στον εξωτερικό χώρο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος το οποίο αποτέλεσε φόντο για να χτίσει την δική της σχέση με το ποίημα .
Το screen dance άλλαξε όλη την ψυχοσύνθεσή της γνωστής χορεύτριας ,πρόκειται για ένα είδος τέχνης που ενώνει όλες τις αγάπες της μαζί ,τον χορό , την σκηνοθεσία και τον κινηματογράφο . Στις οθόνες μας θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε το σινε dance έργο της στον κινηματογράφο Astor στην Αθήνα από 12 εως 13 Δεκέμβρη .
Οι Plus-size μπαλαρίνες
Δεν θα μπορούσα να κλείσω αυτή την όμορφη κουβέντα χωρίς να ζητήσω την γνώμη της Κωνσταντίνας για τις Plus size δασκάλες και χορεύτριες που σπάνε όλα τα στερεότυπα ομορφιάς και αναδεικνύουν την δύναμη και μοναδικότητά τους τα τελευταία χρόνια.
Και φυσικά πήραμε την απάντηση που περιμέναμε: «Κάθε γυναίκα είναι η ίδια υπεύθυνη για το σώμα, τα κιλά και την εμφάνισή της γενικότερα. Ακόμη και ο όρος «plus size» υποδηλώνει ένα μέγεθος που το έχει υπερβεί. Από τη στιγμή που ένα σώμα είναι υγιές και έχει τη δυνατότητα να κινηθεί σε μουσικούς ρυθμούς, τότε γιατί να το αποκλείσουμε στερώντας τον χορό απ’ τη ζωή του;».
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Στο άμεσο μέλλον οραματίζεται τον εαυτό της στη σκηνή …..πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι ευτυχισμένη εξάλλου;…Θα συνεχίσει να διατηρεί την αστείρευτη δημιουργικότητα της ,σε χορογραφικό και σκηνοθετικό επίπεδο με την παραγωγή video dance έργων που τόσο αγαπά .Την περιμένουν άλλωστε τόσες ιδέες ακόμη να αξιοποιήσει και τόσα καινούρια ξεκινήματα .Κάπου εκεί ελπίζουμε να την συναντήσουμε και εμείς ξανά.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News