Καλά νέα για το τρένο – Έργο 1,1 εκατ. € πλέον στις ράγες από Ρίο – Κάτω Αχαΐα
Το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν πολλές ακόμη ευχάριστες ειδήσεις από τον ΟΣΕ, για το τρένο στην περιοχή.
Ο κύβος ερρίφη! Το ΔΣ του ΟΣΕ ενέκρινε χθες το έργο της συντήρησης κα ριζικής αναβάθμισης της σιδηροδρομικής σύνδεσης των περιοχών Ρίου και Κάτω Αχαΐας κι αν όλα πάνε καλά, την Άνοιξη του 2023 θα ξεκινήσουν οι σχετικές εργασίες.
Το πλάνο περιλαμβάνει και μία διορθωτική συντήρηση 416 μέτρων μεταξύ του σιδηροδρομικού σταθμού της Πάτρας και του σταθμού στον Άγιο Ανδρέα, καθώς επίσης και την τοποθέτηση ενός στεγάστρου στη στάση του αμαξοστασίου του Αγίου Ανδρέα.
Η σχετική διακήρυξη θα είναι στον «αέρα» από σήμερα και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΟΣΕ απαιτείται περίπου ένας με ενάμισης μήνας για να υποβληθούν οι προσφορές των αναδόχων. Στην περίπτωση που δεν υπάρξουν ενστάσεις ή άλλα απρόοπτα, το έργο θα ξεκινήσει περί τα τέλη του προσεχούς χειμώνα και εκτιμάται ότι την άνοιξη του 2024 θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως.
Αυτή η μεγάλη χρονική διάρκεια στην αποπεράτωση του έργου οφείλεται όχι σε κάποιον άλλον λόγο, αλλά κυρίως στο ότι την ώρα που θα γίνονται οι εργασίες, το τρένο θα είναι σε κανονική λειτουργία και δεν θα σταματήσουν τα δρομολόγια παρά μόνον για ελάχιστες ημέρες, αν κι εφόσον φυσικά το ζητήσει ο ανάδοχος.
Να σημειωθεί ότι το συνολικό κόστος του έργου θα φτάσει περί το 1.119.600 ευρώ, ενώ μαζί με τα όποια απρόβλεπτα συμβούν, αλλά και τον ΦΠΑ, το τελικό ποσόν που απαιτείται θα αγγίξει το 1.400.000 ευρώ.
ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Θυμίζουμε ότι όλο το τελευταίο διάστημα μια σειρά ζητημάτων γύρω από τη σιδηροδρομική σύνδεση Ρίου-Κάτω Αχαΐας απασχολούσε τους υπευθύνους του ΟΣΕ, αλλά και όλους τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς. Θέματα όπως η κατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής και το αν υπάρχουν κλαδιά που «χτυπάνε» στον συρμό, μέχρι την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το τρένο για να ολοκληρώσει το δρομολόγιο σε χρόνο ικανό ώστε να καλύψει και την έγκαιρη επιστροφή στην Πάτρα, βρίσκονταν στο επίκεντρο για πολύ καιρό. Αυτό που ήταν όμως το βασικότερο όλων, ήταν ο παράγοντας της ασφάλειας για το επιβατικό κοινό και φυσικά για το προσωπικό της γραμμής.
ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΔΥΤ. ΑΧΑΪΑ
Και κάτι ακόμη: Η είδηση της επικείμενης αναβάθμισης της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ρίου-Κάτω Αχαΐας προκαλεί πολλά χαμόγελα στον Δήμο της Δυτικής Αχαΐας και στους κατοίκους του. Στη συγκεκριμένη περιοχή θεωρούν ότι η προσέγγιση της πόλης και κυρίως της παραλιακής ζώνης κατά τους καλοκαιρινούς μήνες από λουόμενους που θα έρχονται από την Πάτρα κι άλλες κοντινές περιοχές, θα δώσει άλλη δυναμική σε όλα τα επίπεδα (εμπορικά, τουριστικά, κ.λπ.) στη γραμμή.
«ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΘΕΤΙΚΑ…»
Το μέλος του ΔΣ του ΟΣΕ, Μάκης Κατσιγιάννης, δεν θα μπορούσε να μην δηλώνει αισιόδοξος μετά και τη χθεσινή εξέλιξη. Μάλιστα, του ζητήσαμε και μια πρόβλεψη για το άμεσο μέλλον, καθώς, με ένα σχόλιο-απάντηση, μόνον χαμόγελα μπορεί να προκαλέσει: «Ενα πράγμα θέλω να πω: Η περιοχή μας αναμένει πολλά ακόμη θετικά πράγματα για τον σιδηρόδρομο και μάλιστα άμεσα!».
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΡΕΝΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
Η ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε πως ξεκινά ο ανταγωνιστικός διάλογος για τα 6 κομβικά σιδηροδρομικά έργα (4 δισ. €) όπως της Πάτρας, που θα ενισχύσουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των λιμένων. Οι υποψήφιοι ανάδοχοι που επελέγησαν στην α’ φάση του διαγωνισμού, θα προσέλθουν την Τρίτη, όπου θα διερευνηθούν τεχνικές, χρηματοοικονομικές και νομικές παράμετροι των έργων, με στόχο βέλτιστες λύσεις για επιτυχή υλοποίηση. Μετά τους κύκλους διαλόγου, οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές για τη σύναψη των συμβάσεων.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News