Καλάβρυτα – Οδοντωτός: Το πλατάνι που κατέδειξε την ευαλωτότητα του μέσου

Λίγο πριν φτάσει στην πόλη των Καλαβρύτων, ο μηχαναδηγός αντιλήφθηκε ότι ένα δένδρο είχε πέσει στις ράγες

Καλάβρυτα - Οδοντωτός: Το πλατάνι που κατέδειξε την ευαλωτότητα του μέσου

Με ένα ατυχές περιστατικό που απέδειξε την ευαλωτότητα του μέσου ξεκίνησαν πάλι από τη Μ. Τρίτη τα δρομολόγια του οδοντωτού σιδηρόδρομου.
Μετά από δύο μήνες διακοπής των δρομολογίων, λόγω της κατάστασης από τις κατακρημνίσεις φερτών υλικών στη γραμμή, το τρένο μπήκε πάλι στις ράγες, αλλά λίγο πριν φτάσει στον σταθμό των Καλαβρύτων, ένα πλατάνι το υποχρέωσε να σταματήσει.

Το τρένο ξεκίνησε στις 9.52 το πρωί από το Διακοπτό, μεταφέροντας 50 ξένους τουρίστες από τη Νορβηγία. Η διαδρομή κυλούσε ομαλά, με τους τουρίστες να απολαμβάνουν το μοναδικό τοπίο του φαραγγιού, όταν κάποια στιγμή ο Οδοντωτός αναγκάστηκε να σταματήσει, γιατί βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα απρόσμενο εμπόδιο.

Λίγο πριν φτάσει στην πόλη των Καλαβρύτων, ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε ότι είχε πέσει στις ράγες, λόγω των δυνατών ανέμων, ένα πλατάνι, με αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση 32 λεπτών στο δρομολόγιο, μέχρις ότου απομακρυνθεί το δέντρο.

Οι 50 Νορβηγοί τουρίστες περίμεναν υπομονετικά να ελευθερωθεί η γραμμή για να φτάσουν στον προορισμό τους. Τα πράγματα ήταν πιο ήσυχα στο δεύτερο δρομολόγιο, με 90 ξένους τουρίστες, που ξεκίνησε στις 12.17 από το Διακοπτό, χωρίς κανένα απολύτως απρόοπτο.

Να σημειωθεί ότι την περασμένη εβδομάδα ολοκληρώθηκαν οι εργασίες καθαρισμού και αποκατάστασης της γραμμής από τον ΟΣΕ και από τη Μ. Δευτέρα το βράδυ, η Hellenic Train έδωσε το «πράσινο φως» για να μπει πάλι το τρένο στις ράγες, μετά από 60 ημέρες.

Το ενδιαφέρον ξένων τουριστών και επισκεπτών από πολλά μέρη της Ελλάδας παραμένει πολύ μεγάλο. Ο ΟΣΕ για να ενισχύσει την ασφάλεια του τρένου ετοιμάζει ένα πλαίσιο παρεμβάσεων, όπως αποκάλυψε στην «Πελοπόννησο» ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Μέχρι την Κυριακή του Θωμά θα έχουν εγκατασταθεί κατά μήκος της γραμμής μετεωρολογικοί σταθμοί και επιταχυνσιόμετρα για την ανίχνευση κατολισθήσεων. Θα γίνει ακόμα διάθεση δορυφορικών τηλεφώνων στους μηχανοδηγούς, ώστε να βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με το σταθμαρχείο και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα εγκατασταθεί οπτική ίνα με κάμερες επιτήρησης κατά μήκος όλης της γραμμής, μαζί με ψηφιακό σύστημα ραδιοεπικοινωνίας για τους μηχανοδηγούς.

Μέχρι τις 18 του μηνός θα είναι έτοιμοι τρεις σταθμοί καταγραφής δεδομένων επί 24ώρου βάσεως σε Διακοπτό, Νιάματα και Μέγα Σπήλαιο. Θα δημιουργηθεί έτσι ένα κέντρο επιτήρησης της λειτουργίας και της ασφάλειας του Οδοντωτού.

Σε επόμενη φάση θα υπάρξουν και αμυντικά έργα, όπως σήραγγες και μεταλλικά πλέγματα συγκράτησης βράχων.

 

Διαβάστε επίσης:

 

Νίκος Μιχαλολιάκος: Γιατί αποφάσισε την αποφυλάκισή του το δικαστικό συμβούλιο

Πάσχα: Μάχη στην αγορά για την τιμή του οβελία – Τι λένε επιχειρηματίες άλλων κλάδων

Πάτρα – Παράρτημα: Τα σχολεία παίρνουν άδεια από αναρχικούς – Για ποιο λόγο

Ισραήλ: Ένταλμα σύλληψης του Νετανιάχου ετοιμάζει το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο

Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News

pelop Google news bing news pelop


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ