Κορκίδης για ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ευκαιρία για φθηνές αγορές

Δήλωση για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, τονίζοντας ότι φέτος είναι ευκαιρία για φθηνές αγορές προχώρησε ο πρόεδρος του Εμπορικού κι Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης.

Κορκίδης

Σε ό, τι αφορά στην αγορά του Πάσχα ο πρόεδρος σημείωσε ότι υπήρχε έντονη αγοραστική κίνηση και η κατανάλωση, τις ημέρες του Πάσχα, κυμάνθηκε σε καλύτερα επίπεδα των προηγούμενων ετών «και, μάλιστα, σε υψηλότερα της τελευταίας διετίας ενώ θετικό μήνυμα ήταν η συγκράτηση των τιμών τη Μ. Εβδομάδα και η απουσία χρηματιστηριακών αυξομειώσεων, κυρίως στα τρόφιμα».

 

Αναλυτικά ο κ. Κορκίδης δήλωσε για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις:

«Παρά το γεγονός ότι οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν έχουν προσφέρει μέχρι σήμερα τίποτα ιδιαίτερο στο λιανεμπόριο και τον καταναλωτή, εντούτοις, κατ’ εξαίρεση φέτος, σε μία περίοδο υψηλού πληθωρισμού, παρουσιάζονται ως ευκαιρία για φθηνές αγορές. Έτσι, την Τρίτη ξεκινά ένα 15νθήμερο ενδιάμεσων εκπτώσεων απέναντι στην “εισαγόμενη” ακρίβεια και υπέρ των οικογενειακών προϋπολογισμών, που θα διαρκέσει από 3 έως 15 Μαΐου και ενδείκνυται για έξυπνες αγορές.

Τα εμπορικά καταστήματα και όλες οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου αναμένεται να προσφέρουν μεγάλη ποικιλία εποχικών προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές και, όπως πάντα, με την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους, αλλά και σεβασμό στα υγειονομικά μέτρα. Όσο για τη φετινή Πασχαλινή αγορά, σαφώς δεν ισχύει το “κάθε πέρυσι και καλύτερα”, αφού υπήρχε έντονη αγοραστική κίνηση και η κατανάλωση, τις ημέρες του Πάσχα, κυμάνθηκε σε καλύτερα επίπεδα των προηγούμενων ετών και, μάλιστα, σε υψηλότερα της τελευταίας διετίας. Θετικό μήνυμα ήταν η συγκράτηση των τιμών τη Μ. Εβδομάδα και η απουσία χρηματιστηριακών αυξομειώσεων, κυρίως στα τρόφιμα.

Η έξοδος των εκδρομέων ήταν μεγαλύτερη από εκείνη του 2019, ενώ ο τζίρος του λιανεμπορίου, παρά τη μικρή διάρκεια της εορταστικής αγοράς, εκτιμάται πως ξεπέρασε το 1,5 δις ευρώ. Ας ελπίσουμε πως η θερινή περίοδος που ακολουθεί θα είναι ακόμα καλύτερη από την περυσινή, με την προσθήκη της αυξανόμενης τουριστικής κίνησης και την ενίσχυση της αγοράς με την “εισαγόμενη” κατανάλωση.»