Μητσοτάκης: Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο που θα γίνει στη χώρα

Έπεσαν οι υπογραφές για τη Γραμμή 4 του Μετρό παρουσία του Πρωθυπουργού και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Μητσοτάκης

Παρουσία του πρωθυπουργού και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών μπήκαν οι υπογραφές για την γραμμή 4 του Μετρό, και ξεκινά ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα, μετά την Αττική Οδό. Πολύ σύντομα αναμένεται να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια για την έναρξη των πρόδρομων εργασιών του έργου.

«Να μην έχουμε καμία αμφιβολία ότι το έργο αυτό είναι τόσο σημαντικό που θα προκαλέσει αρκετή αναστάτωση σε γειτονιές της Αθήνας και θα χρειαστούμε τη βοήθεια των δήμων» ανέφερε περαιτέρω ο πρωθυπουργός και σημείωσε: «Με λίγη υπομονή θα ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες, ώστε εντός χρονοδιαγράμματος, σε 8 χρόνια, το Μετρό της γραμμής 4 να κάνει την πρώτη του διαδρομή».

Εν συνεχεία, υπογράμμισε πως το έργο του Μέτρο είναι ένα από τα μεγάλα έργα τα οποία δρομολογεί η κυβέρνηση. «Είναι έργο που ξεκινά σε μια εποχή που η χώρα μας γυρίζει σελίδα καθώς αφήνουμε πίσω μας την πανδημία. Στην ανάπτυξη θα επενδύσουμε για να δημιουργήσουμε θέσεις απασχόληση και να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής» τόνισε.

«Είναι έργο 1,6 δισ. ευρώ, θα καλύψει τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές, θα προσδώσει σημαντική αξία στις περιουσίες, θα δώσει πρόσβαση στο Μετρό σε εμβληματικές περιοχές. Όταν ήρθαμε στα πράγματα το ζήτημα της γραμμής 4 φαινόταν ένας άλυτος γρίφος. Φτάσαμε κοντά στην ιδέα να ακυρώσουμε το σχετικό διαγωνισμό. Επιμείναμε και τα έργα θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού» πρόσθεσε.

 

Καραμανλής: Το Μετρό της Αθήνας παίρνει και πάλι μπρος

 

«Η Κυβέρνηση της ΝΔ παρέλαβε ένα έργο σταματημένο, με πολλά και σύνθετα προβλήματα, και είχε ένα στόχο: Να το ξεμπλοκάρει, ώστε μετά από 15 και πλέον χρόνια να μπει σε τροχιά υλοποίησης» τόνισε στην ομιλία του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής .

«Πράγματι, πρόσθεσε, τον Δεκέμβριο του 2019 επανεκκίνησε η διαδικασία ελέγχου των υποφακέλων Δικαιολογητικών συμμετοχής και Τεχνικής Προσφοράς, που είχε σταματήσει. Μετά από νέες προσφυγές, δικαιώθηκε τελικά η επιχειρηματολογία της Αττικό Μετρό στο ΣτΕ κι έτσι προχώρησε το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και φτάσαμε μέχρι την κατακύρωση του έργου.

Ταυτόχρονα, επιλύθηκαν και όλα τα νομικά ζητήματα που τέθηκαν για την εργολαβία των Πρόδρομων Εργασιών. Η σύμβαση υπεγράφη στα τέλη Μαρτίου».

Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News

pelop Google news bing news pelop


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ