Νέα Φιλαδέλφεια: Δεν ευθύνεται η Δυτική Ελλάδα για το φιάσκο… -Η «Π» αποκαλύπτει τις αναφορές Τσατσαρή, Καπνιάρη, Γαλαζούλα

Στο ίδιο μήκος κύματος οι αναφορές Τσατσαρή, Καπνιάρη και Γαλαζούλα για το φιάσκο με τους Κροάτες χούλιγκανς.

Νέα Φιλαδέλφεια: Δεν ευθύνεται η Δυτική Ελλάδα για το φιάσκο... -Η «Π» αποκαλύπτει τις αναφορές Τσατσαρή, Καπνιάρη, Γαλαζούλα

Στο ίδιο πνεύμα κινούνται οι αναφορές των αστυνομικών διευθυντών Αχαΐας, Αιτωλίας και Ακαρνανίας, που έχουν ήδη ενσωματωθεί στον φάκελο της ΕΔΕ για το φιάσκο της ΕΛΛΑΣ με τους Κροάτες χούλιγκανς.

Οι αναφορές συνοδεύονται από έγγραφα σήματα και emails, που απεστάλησαν από το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ και φανερώνουν ότι ουδέποτε δόθηκε εντολή «αναχαίτισης» των εισβολέων νεοναζιστών στη χώρα μας, μέσω Κακαβιάς, Ιόνιας οδού, Αντιρρίου-Ρίου και εθνικής οδός Πατρών-Αθηνών.

 

Νέα Φιλαδέλφεια: Δεν ευθύνεται η Δυτική Ελλάδα για το φιάσκο... -Η «Π» αποκαλύπτει τις αναφορές Τσατσαρή, Καπνιάρη, Γαλαζούλα

Οι αστυνομικοί διευθυντές Αχαΐας Θοδ. Τσάτσαρης, Αιτωλίας Απόστολος Καπνιάρης και Ακαρνανίας Δημήτρης Γαλαζούλας

 

Ιδιαίτερα επισημαίνεται ότι κι αν ακόμα εμπεριείχετο τέτοια εντολή στις ειδοποιήσεις του Αρχηγείου, θα ήταν πρακτικά αδύνατο να μπλοκαριστούν οι Κροάτες χούλιγκανς, γιατί το σήμα απεστάλη εντελώς καθυστερημένα στις τρείς Αστυνομικές Διευθύνσεις της περιοχής μας. Συγκεκριμένα, εστάλη στις 15.50 στη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδος, γεγονός που σημαίνει ότι θα απαιτείτο διάστημα δύο-τριών ωρών για να συγκροτηθεί διμοιρία ΜΑΤ και να επιλεγεί το σημείο όπου θα στηνόταν το μπλόκο.

Ομως, στις 6 το απόγευμα όλοι οι Κροάτες βρίσκονταν ήδη εκτός της γεωγραφικής αρμοδιότητας της Αχαΐας. Χαρακτηριστικά, όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Π», τα τέσσερα βανάκια και τα 16 ΙΧ αυτοκίνητα των Bad Blue Boys της Ντιναμό Ζάγκρεμπ είχαν περάσει από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου πολύ πριν το Αρχηγείο στείλει τη διαταγή της «διακριτικής παρακολούθησής τους». Επακριβώς από τις 12.55 έως τις 16.30 είχαν διέλθει 18 από τα 20 οχήματα των Κροατών. Οι χούλιγκανς, μάλιστα, εφάρμοσαν σχέδιο που δεν προέβλεπε να κινηθούν ως κομβόι για να μη δίνουν στόχο και για αυτό έχει καταγραφεί ότι διήρχοντο από τη γέφυρα με διαφορά 10-15 λεπτών το ένα αυτοκίνητό τους από το άλλο. Ενδεικτικά, μερικές από τις ώρες διέλευσης είναι 13.10 , 13.25, 13.30, 14.30 (η μόνη περίπτωση που πέρασαν 2 οχήματα μαζί), 15.00, 15.09, 15.15, 15.40, 15.45, 16.00 κ.ο.κ.

Κοντολογίς, στις 3 αναφορές τους οι αστυνομικοί διευθυντές Αχαΐας Θοδ. Τσάτσαρης, Αιτωλίας Απόστολος Καπνιάρης και Ακαρνανίας Δημήτρης Γαλαζούλας αποποιούνται επί της ουσίας κάθε ευθύνη των υπηρεσιών τους, κάτι που αναμένεται να αποτυπωθεί στο πόρισμα της ΕΔΕ που διενεργείται από τον αντιστράτηγο της ΕΛΑΣ Ελευθέριο Γκαρίλα και αναμένεται να παραδοθεί στην ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.

Ο υπουργός Γιάννης Οικονόμου έχει ήδη αναγγείλει ότι θα πέσουν κι άλλα κεφάλια, αν και πρώτα από όλα θα πρέπει να αποκατασταθεί η αδικία της «καρατόμησης» του επικεφαλής της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης της Βίας στους αθλητικούς χώρους και των 7 διοικητών της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων του άξονα Κακαβιάς-Ακράτας, διότι δεν προκύπτει ότι ευθύνονται για την «παρέλαση» των Κροατών χούλιγκανς στους μισούς εθνικούς δρόμους της χώρας…

Από ‘κει και πέρα αναμένεται με ξεχωριστό ενδιαφέρον η απόδοση ευθυνών στους πραγματικούς υπαίτιους του φιάσκου. Τα γεγονότα, με το «μέσο μάτι», δεν αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες. Οι πραγματικές ευθύνες του κάζου της ΕΛΑΣ εντοπίζονται εντός Αττικής. Και κυρίως, εντός του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ…

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ