Οι αλήθειες για τη Μαρίνα
Του Κώστα Σβόλη, επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας Δήμου Πατρέων.
Η δημοτική αρχή εμφανίζει, όπως άλλωστε συχνά πράττει, το φαινόμενο της διγλωσσίας.
Πρώτα αναφέρει ότι η μαρίνα μεγάλων σκαφών αναψυχής θα αποφέρει κέρδη και πλούτο και θα αποτελέσει στόχο επενδυτών που θα ιδιοποιηθούν δημόσια περιουσία.
Οταν απαντάμε ότι ευθύνονται, που δεν επωφελούμεθα από αυτόν τον πλούτο τότε θυμούνται την άλλη άποψη, ότι οι χρήστες της Μαρίνας δεν αφήνουν εισόδημα στις τοπικές κοινωνίες που τους φιλοξενούν.
Οταν απαντάμε ότι, με αυτή τη λογική, δεν θα υπάρξει επενδυτής αφού δεν παράγεται κέρδος και πλούτος, τότε θυμούνται το επιχείρημα ότι οι κυβερνήσεις έχουν ξεπουλήσει την πατρίδα στο ξένο κεφάλαιο!
Οταν ξαναλέμε, πάρτε εσείς το κεφάλαιο να το αποδώσετε στον πολίτη, τότε θυμούνται ότι η Μαρίνα θα κλείσει το Παραλιακό Μέτωπο.
Οταν λέμε, ότι τα σχέδια του Παραλιακού Μετώπου δεν εμπεριέχουν μαρίνα μεγάλων σκαφών, τότε θυμούνται ότι οι χερσαίες εγκαταστάσεις, που συνοδεύουν τη Μαρίνα θα αποκλείσουν την πρόσβαση των πολιτών προς τη θάλασσα.
Οταν λέμε ότι δεν έχουν πράξει, τόσα χρόνια, τίποτα για το Παλαιό Κτίριο του Λιμένα (Γούναρη), που έχει λεηλατηθεί, αλλά και για το τείχος, που χωρίζει την πόλη από το Παραλιακό Μέτωπο πλάι στη σιδηροδρομική γραμμή, τότε θυμούνται το γνωστό επιχείρημα ότι για όλα φταίει ο καπιταλισμός. Ο καπιταλισμός, όμως, κερδίζει όταν οι τοπικοί αξιωματούχοι στέκονται με απάθεια και αδιαφορία στις εξελίξεις.
Η δημοτική μας παράταξη «Πάτρα Ενωμένη», από το 2019, ζητά από τη δημοτική αρχή να διεκδικήσει την αδειοδότηση και χωροθέτηση μαρίνας μεγάλων σκαφών αναψυχής. Απαντούσε και απαντά ότι δεν επιθυμεί την κατασκευή της.
Ολοι οι νησιωτικοί δήμοι, όλοι οι δήμοι, που είναι πέρασμα σκαφών αναψυχής, αναζητούν τρόπους κατασκευής αντίστοιχης Μαρίνας. Πλην του Δήμου Πατρέων.
Η δημοτική Αρχή Πελετίδη φέρει, λοιπόν, μεγάλη ευθύνη με την απραξία της και την ιδεολογική της εμμονή, που την πρωτοβουλία της κατασκευής Μαρίνας την αναλαμβάνει ο ΟΛΠΑ.
Αν ο Δήμος είχε τη δυνατότητα κατασκευής της Μαρίνας τότε θα είχαμε και την ευθύνη κατασκευής των χερσαίων κτιριακών εγκαταστάσεων με τον τρόπο, που θα επιθυμούσαμε. Αλλά για να έχεις τέτοια δυνατότητα διεκδικείς με διάλογο και επιμονή κι όχι με ανούσιες κινητοποιήσεις-πορείες, που αποκλειστικό κίνητρο έχουν την πολιτική εκμετάλλευση!
Για οποιαδήποτε εμπορική δραστηριότητα στον χώρο της Μαρίνας θα πρέπει να υπάρχει συναίνεση του Εμπορικού Συλλόγου και κάθε αρμόδιου φορέα.
Τα οφέλη της Μαρίνας είναι πολλαπλά. Προβολή της πόλης, εισόδημα στην τοπική κοινωνία, θέσεις εργασίας για τους άνεργους πολίτες.
Χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία να είμαστε εμείς οι πρωταγωνιστές των εξελίξεων. Ας είναι η τελευταία.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News