Πάτρα: Ετοιμος ο ΟΛΠΑ για τη νέα Μαρίνα, εν αναμονή έγκρισης χρηματοδότησης από μέρα σε μέρα ο Οργανισμός

Παναγιώτης Αναστασόπουλος: Τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν ρότα σε αυτή την πόλη

Πάτρα Ηλίας Παλιαλέξης, Παναγιώτης Αναστασόπουλος, Νεκτάριος Δεμενόπουλος

Το λιμάνι της Πάτρας αναμένει τα αποτελέσματα της χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης από μέρα σε μέρα, όσον αφορά στην έναρξη κατασκευής της Μαρίνας στο κέντρο της πόλης, δήλωσε χθες στο RGC 2024 o διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Παναγιώτης Αναστασόπουλος.

Ο επικεφαλής του Οργανισμού, συνομιλώντας με τον αναπληρωτή διευθυντή επικοινωνίας του ΟΛΠ, Νεκτάριο Δεμενόπουλο, τόνισε ότι όπως έκανε ο Πειραιάς, υποκαθιστώντας την απώλεια εσόδων που είχε από εξωγενείς γεωπολιτικούς παράγοντες, έτσι και το λιμάνι της Πάτρας σκοπεύει να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του θαλάσσιου τουρισμού για εμπλουτισμό των εσόδων του, με τη νέα Μαρίνα, με το υδατοδρόμιο και με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας που θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2025.

Προς υποστήριξη των σκαφών αναψυχής της νέας Μαρίνας, ο ΟΛΠΑ εντός του φθινοπώρου θα έχει ολοκληρώσει όλα τα απαραίτητα εχέγγυα για να προχωρήσει με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, στη διαμόρφωση ζώνης τεχνικής υποστήριξης σκαφών (Dry Birth) στον νότιο λιμένα, είπε ο κ. Αναστασόπουλος.

Εντύπωση προκάλεσε η ενίσχυση εκ μέρους του κ. Αναστασόπουλου, των λεγομένων του υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος μίλησε στο RGC 2024 για «προσκόμματα» και «δογματισμούς» που οδηγούν την Πάτρα, να «κοιτάει με τα κιάλια» άλλα λιμάνια της χώρας.

«Βλέποντας όλα αυτά που έχει σχεδιάσει ο Πειραιάς, είμαι χαρούμενος γιατί η Πάτρα δεν μένει τόσο πίσω» είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ και πρόσθεσε: «Χθες (σ.σ. την Πέμπτη) είχαμε μια επιβεβαίωση από τον υπουργό μας ότι τα πράγματα πρέπει λίγο να αλλάξουν ρότα σε αυτή την πόλη».

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρθηκε στο master plan του λιμένα που θα εγκριθεί και θα είναι έτοιμο να πάρει σάρκα και οστά από το επόμενο φθινόπωρο, με επενδύσεις σε όλους τους τομείς της «μπλε οικονομίας», με σύγχρονες δομές και διαλειτουργικότητα.

Ο κ. Αναστασόπουλος μίλησε για τη νέα Μαρίνα των 212 σκαφών αναψυχής άνω των 12 μέτρων, και πολύ σύντομα το λιμάνι Πατρών θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί και τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο.

Ο διευθύνων του ΟΛΠΑ τόνισε ότι για όλα τα παραπάνω απαιτούνται συνέργειες, γι’ αυτό και ο Οργανισμός έχει ανοίξει τις πόρτες του, είπε, και παρουσιάζοντας το λιμάνι του Πειραιά ως παράδειγμα συνεργασίας με τους 4 δήμους που συνορεύει, είπε ότι «ήρθε ο καιρός να συζητήσουμε όλοι μαζί σε ένα τραπέζι, για να βάλουμε κοινούς στόχους ανάπτυξης. Εμείς απευθύνουμε ανοικτή πρόσκληση από το λιμάνι στην πόλη, ελπίζω και από την πόλη προς το λιμάνι» είπε.

Ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρθηκε και στις προοπτικές της εμπορευματικής προβλήτας, επισημαίνοντας ωστόσο ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι η σύνδεσή του με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή.

Διαβάστε επίσης:

 

Πυροπροστασία: Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες με τις δηλώσεις για τους καθαρισμούς των οικοπέδων

Πάτρα: Γέμισε φίδια η πόλη! Βρήκε ερπετό στη μπαγκαζιέρα του δικύκλου

Ευρωεκλογές 2024: Πού ψηφίζω και πόσους σταυρούς βάζω, πόσοι εκλέγονται και ποιό είναι το όριο για τα κόμματα

Μεταθανάτια τα τραύματα στον ηλικιωμένο που βρέθηκε απανθρακωμένος στα Λιόσια