Πάτρα: Γιατί όταν βρέχει «βγαίνουν» εκτός λειτουργίας τα φανάρια

Με την πρώτη δυνατή νεροποντή βγαίνουν εκτός λειτουργίας αρκετά φανάρια που ρυθμίζουν την κυκλοφορία των οχημάτων στην πόλη με αποτέλεσμα να επικρατεί κομφούζιο.

φανάρια

Πολλές είναι οι δυσλειτουργίες τους τελευταίους μήνες σε φωτεινούς σηματοδότες της Πάτρας. Με την πρώτη δυνατή νεροποντή βγαίνουν εκτός λειτουργίας αρκετά φανάρια που ρυθμίζουν την κυκλοφορία των οχημάτων στην πόλη με αποτέλεσμα να επικρατεί κομφούζιο.

Το πρόβλημα αν περιοριζόταν μόνο στο κυκλοφοριακό που προκαλείται σε κεντρικούς κόμβους της Πάτρας, θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μέχρι ενός σημείου. Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις δημιουργούνται επικίνδυνες συνθήκες για τους διερχόμενους οδηγούς.

Στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες περιπτώσεις φωτεινών σηματοδοτών που τέθηκαν εκτός λειτουργίας με την πρώτη νεροποντή. Στην ΝΕΟ Πατρών – Κορίνθου, στο κέντρο της Πάτρας, στην οδό Βενιζέλου, στην Ακτή Δυμαίων, κ.ά.

Η «Π» αναζήτησε τους λόγους που το σύστημα φωτεινής σηματοδότησης της Πάτρας εμφανίζει τόσο πολλές δυσλειτουργίες, ειδικά σε περιόδους κακοκαιρίας. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει ήδη ενεργή εργολαβία με την οποία παρεμβαίνει σε περιπτώσεις συντήρησης στα φανάρια της πόλης. Ετσι, οι «υποψίες» πέφτουν στον ΔΕΔΔΗΕ και στην κατάσταση του δικτύου ηλεκτροδότησης.

Πληροφορίες της «Π» αναφέρουν ότι οι διακοπές λειτουργίας των φωτεινών σηματοδοτών συνδέονται τις περισσότερες φορές με την πτώση της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος στο δίκτυο ηλεκτροδότησης της πόλης. Δηλαδή σε περιόδους έντονων καιρικών φαινομένων, όπως αυτά που εκδηλώνονται τις τελευταίες ημέρες. Σε άλλες περιπτώσεις, αρκεί ένα έργο σε πεζοδρόμιο από εργολάβο, για να τεθεί εκτός λειτουργίας το φανάρι της γειτονιάς. Ο λόγος είναι ότι η ηλεκτροδότηση του φανού γίνεται από τον δημοτικό φωτισμό.

Η «Π» απευθύνθηκε στα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ για να λάβει περισσότερες εξηγήσεις για το πρόβλημα και εκπρόσωπος της εταιρείας επιφυλάχθηκε να μας απαντήσει το συντομότερο δυνατόν.