Πάτρα: Η μελέτη της Κανακάρη κόλλησε στην… καραντίνα

Αγνοείται η τύχη της κυκλοφοριακής μελέτης που θα έριχνε φως στο θέμα της αντιδρόμησης.

IMG 6440

Η υπόθεση αντιδρόμησης της οδού Κανακάρη πλέον θυμίζει την… Πατρών – Πύργου, αφού επί της ουσίας δεν υπάρχει κάτι νέο! Πριν τις εκλογές του 2019 ο τότε αντιδήμαρχος κ. Στάμος με δηλώσεις του στα media υποστήριζε ότι… όπου να ‘ναι ξεκινά το έργο. Ξοδεύτηκαν χρήματα για την οδό, έγινε προσπάθεια «ομαλοποίησης» των υπερυψωμένων σημείων της, ολοκληρώθηκε η διάνοιξη, αγοράστηκαν και τοποθετήθηκαν φωτεινοί σηματοδότες στην αντίθετη κατεύθυνση (έχει γεμίσει το κέντρο με διπλά φανάρια και μπερδεύεται ο κόσμος) και τελικά η αντιδρόμηση έμεινε στάσιμη! Για κάποια «μελέτη» που είναι σε εξέλιξη κάνει λόγο η δημοτική αρχή, αλλά κανείς μάλλον δεν ξέρει (ή δεν αποκαλύπτεται) πού βρίσκεται.
Το συμπέρασμα που εξάγεται είναι ότι η δημοτική αρχή… μάλλον δεν θέλει να «σπάσει αυγά». Ή εμφανίζεται διστακτική, φοβούμενη αυτό που προβλέπουν οι κάτοικοι, δηλαδή το ότι ο δρόμος είναι τόσο στενός που δεν θα εξυπηρετήσει ως η βασική έξοδος της πόλης.

Από το 2018 εκ μέρους της δημοτικής Αρχής δίδονται διαρκώς νέες και νέες ημερομηνίες για την παραλαβή κυκλοφοριακών μελετών και ολοκλήρωση των τυπικών διαδικασιών για την έναρξη των εργασιών. Να υπενθυμίσουμε πως φθάσαμε στο σημείο να κάνουμε και πρόβες για την κυκλοφορία των λεωφορείων του αστικού ΚΤΕΛ, κάποια από τα οποία «ήθελαν» και… σπρώξιμο για να ανέβουν την ανηφόρα στο ύψος της Γκότση.

Η δημοτική Αρχή ανέμενε υποτίθεται μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2020 την απαραίτητη συνολική κυκλοφοριακή μελέτη που θα έδινε (ή και όχι) το πράσινο φως για τη δρομολόγηση των αντιδρομήσεων και των άλλων αλλαγών στο κέντρο. Η καθυστέρηση στην παράδοση της μελέτης, η οποία δεν έγινε τελικά ούτε τον περασμένο Φεβρουάριο, αποδόθηκε στις απαγορεύσεις που υπήρχαν στην κυκλοφορία των πολιτών λόγω της πανδημίας, οι οποίες σύμφωνα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, Μιχάλη Αναστασίου, δεν επέτρεπαν στους συγκοινωνιολόγους να βγάλουν ασφαλή συμπεράσματα.
Στη συνέχεια δόθηκε μία νέα παράταση στην παράδοση της μελέτης και η νέα ημερομηνία προσδιορίστηκε κάποια στιγμή μέσα στον Μάιο. Πέρασε και ο Μάιος φθάσαμε στο φθινόπωρο… και ακόμη περιμένουμε!

Και φυσικά όταν παραληφθεί η μελέτη, η διαδικασία δεν τελειώνει. Προβλέπεται ενημέρωση των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, προτάσεις για αλλαγές, κ.ά.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΑΜΟΥ
Σύμφωνα με το σχέδιο που είχε εκπονήσει ο πρώην αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος, ο Δήμος προχωρά σε τρεις ταυτόχρονες αντιδρομήσεις των κεντρικών οδών που έχουν τον μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φόρτο: Κανακάρη, Κορίνθου και Μαιζώνος!

Η οδός Μαιζώνος θα αποτελεί την έξοδο της πόλης προς την Αγίας Σοφίας, η οποία ούτως ή άλλως θα μετατραπεί σε δρόμο… διπλής κατεύθυνσης! Έτσι όσα οχήματα καταλήγουν εκεί από την Κωνσταντινουπόλεως η οποία και αποτελεί τη συνέχεια της Μαιζώνος, θα μπορούν να κινούνται είτε αριστερά είτε δεξιά στην Αγίας Σοφίας. Η Κορίνθου έχει σχεδιαστεί να είναι είσοδος της πόλης.

Aπό την πλευρά τους οι περίοικοι τηρούν στάση αναμονής αφού τα πάντα «δείχνουν παγωμένα». Επιμένουν ότι ο δρόμος έχει τεχνικά και είναι έτοιμοι ακόμα να προσφύγουν και δικαστικά, αν και μέχρι σήμερα δεν έχουν προβεί σε τέτοια κίνηση.

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Γιώργος Γιαννουλης
Γιώργος Γιαννουλης
13 ημέρες πριν

λεωφορεία από την κανακάρη δεν μπορούν να περάσουν στο ύψος της Γκότση γιατί ήμουν παρών την ώρα της δοκιμής και ο δρόμος είναι και στενός. δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν το άσπρο μαύρο?


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ