Πάτρα: Κακή θερινή περίοδος, ελπίδες λόγω πληρωμών – Οι εκπτώσεις τελειώνουν, αρχίζουν οι προσφορές
Οι εκπτώσεις δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα στα τοπικά καταστήματα, αλλά οι πληρωμές που θα γίνουν αυτή την εβδομάδα δημιουργούν ελπίδες στις επιχειρήσεις
Για μία ακόμα χρονιά η περίοδος των θερινών εκπτώσεων δεν έχει ικανοποιήσει τις προσδοκίες των ιδιοκτητών εμπορικών καταστημάτων, προκαλώντας προβληματισμό για όσα ενδεχομένως θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες.
Με μόλις μία εβδομάδα να απομένει για τη λήξη των εκπτώσεων του καλοκαιριού, οι έμποροι της Πάτρας δεν είδαν τους τζίρους που θα ήθελαν. Ο γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας Τάσος Νικολακόπουλος κάνει έναν απολογισμό των θερινών εκπτώσεων, επικοινωνώντας με τους Πατρινούς πως οι προσφορές θα συνεχιστούν.
Με μια ρεαλιστική προσέγγιση, ο κ. Νικολακόπουλος εκτίμησε πως η εικόνα της αγοράς κατά τις θερινές εκπτώσεις αποτέλεσε μια «φυσική συνέχεια της καλοκαιρινής περιόδου». Οπως τόνισε: «Οι εκπτώσεις δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα. Ωστόσο, αυτές τις μέρες γίνονται πληρωμές σε συντάξεις, επιδόματα και μισθούς. Μη ξεχνάμε ότι ο περισσότερος κόσμος τώρα κάνει ένα κοντρόλ των οικονομικών του, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς και κάθε χρόνο η κίνηση είναι λίγο πιο αυξημένη. Αναμένουμε κι εμείς».
Πάντως, μπορεί οι θερινές εκπτώσεις να λήγουν με το τέλος του Αυγούστου, αλλά ήδη οι τοπικοί έμποροι προετοιμάζονται για μερικές επιπλέον ολιγοήμερες προσφορές. Συγκεκριμένα, ο γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου σημείωσε: «Οι προσφορές θα συνεχιστούν για το 1ο δεκαήμερο. Οι καταναλωτές θα βρουν προϊόντα και για τη σχολική περίοδο. Σχολικά είδη, ρούχα, παπούτσια, όλα αναμένεται να βρίσκονται σε προσφορές».
Γενικότερα, η εντύπωση που δίνεται είναι ότι η αγορά προσπαθεί στο σύνολό της να σταθεί στα πόδια της, αλλά με βάση τα σημερινά δεδομένα, εκτιμούν οι καταστηματάρχες πως ο φετινός χειμώνας θα φέρει συρρίκνωση του τζίρου λόγω των αυξήσεων τιμών σε τρόφιμα, καύσιμα και ενέργεια. «Ολα αυτά έχουν αντίκτυπο στον τζίρο μας επειδή επηρεάζουν το πορτοφόλι του καταναλωτή. Εμείς, όμως, παραμένουμε εδώ. Προσπαθούμε να παρέχουμε στους καταναλωτές τις καλύτερες δυνατές τιμές και ποιοτικά προϊόντα, ώστε να διατηρούμε ενεργή τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους πελάτες μας» κατέληξε ο κ. Νικολακόπουλος.
Για μία ακόμα χρονιά, οι τοπικές επιχειρήσεις καλούνται να αντέξουν σε καταστάσεις μειωμένου τζίρου, αλλά και αυξημένης πίεσης από τη διαδικτυακή αγορά, με αποτέλεσμα να είναι καταδικασμένες σε «μόνιμες προσφορές» για να αντέξουν τον ανταγωνισμό και να επιβιώσουν.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News