Πάτρα: Οριστικά «ανάποδες» Κανακάρη και Κορίνθου – Προς αντιδρόμηση Αράτου και Ζαΐμη

Αλλαγές ντόμινο λόγω της αντιδρόμησης Κορίνθου και Κανακάρη, που δεν αναιρείται.Ολοκληρώνεται η κυκλοφοριακή μελέτη για την Πάτρα.

Κορίνθου Η κυκλοφοριακή μελέτη ολοκηρώνεται και παραδίδεται στο δημοτικό συμβούλιο, αλλά είναι άγνωστο πότε θα εφαρμοστεί.

Η πολυπόθητη κυκλοφοριακή μελέτη που θα περιγράφει όλες τις αλλαγές στην κίνηση των οχημάτων στο κέντρο της Πάτρας αναμένεται να καταφθάσει εντός των επόμενων ημερών στα χέρια της δημοτικής αρχής με καθυστέρηση σχεδόν ενός έτους.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος της Δευτέρας», η μελέτη θα περιγράφει με λεπτομέρειες τα της αντιδρόμησης Κανακάρη, αλλά και όλες τις άλλες αλλαγές που θα γίνουν στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας.

Όπως έχει αναδείξει και στο παρελθόν η «Π», η μελέτη αναμενόταν εδώ και ένα χρόνο στο Δημαρχείο, ωστόσο διάφοροι παράγοντες και απρόοπτα καθυστέρησαν τους μελετητές. Τα βασικά πορίσματα πάντως είναι έτοιμα και θα έρθει στο δημοτικό συμβούλιο προς συζήτηση.

Η μελέτη δεν αλλάζει κάτι ως προς το προκείμενο αφού δεν έχει να κάνει με την ειλημμένη απόφαση της αντιδρόμησης της Κορίνθου και της Κανακάρη, αλλά με το ζήτημα της διέλευσης των αστικών λεωφορείων ύστερα από τις αλλαγές που θα γίνουν.

Στο παρελθόν μέσω των ρεπορτάζ της εφημερίδας έχει παρουσιαστεί ότι το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας δεν θα αφήνει τα λεωφορεία να διέρχονται από την Κανακάρη, θεωρώντας ότι υπάρχουν πολλά σημεία της οδού που θα έχουν πρόβλημα και ότι ο δρόμος αυτός δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως έξοδος από τον κεντρικό αστικό ιστό της πόλης.

Οι πληροφορίες λένε ότι η μελέτη προτείνει την αντιδρόμηση της Αράτου και της Ζαΐμη έτσι ώστε να διέρχονται από εκεί τα λεωφορεία και να στρίβουν στην επίσης αντιδρομημένη Μαιζώνος και στη συνέχεια της την Κωνσταντινουπόλεως για να καταλήγουν στην Αγίας Σοφίας που θα έχει διπλή κατεύθυνση.

Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή η αντιδρόμηση των δύο αυτών κεντρικών δρόμων της Πάτρας θα προχωρήσει και το μόνο που απομένει είναι η διευθέτηση του ζητήματος με τα λεωφορεία και όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν το θέμα της αλλαγής των κατευθύνσεων αρκετών οδών του κέντρου της πόλης.
Το προηγούμενο διάστημα είχαν διακινηθεί φήμες στην Πάτρα που έλεγαν ότι η δημοτική αρχή δεν σκοπεύει να εφαρμόσει την αντιδρόμηση της Κανακάρη. Ωστόσο ρεπορτάζ της «Π» είχε αναδείξει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ
Με βάση τα συμπεράσματα της μελέτης, ισχύουν τα όσα ξέραμε για τις αλλαγές που έρχονται στον κυκλοφοριακό χάρτη της Πάτρας. Οι κυριότερες από αυτές είναι:
-Η αντιδρόμηση της Κορίνθου και της Κανακάρη, με τους δύο βασικούς αυτούς κομβικούς οδούς του κέντρου της Πάτρας να αλλάζουν κατεύθυνση.
– Η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος από το ύψος της Αράτου έως και το ύψος της Γούναρη.
-Η αντιδρόμηση των τμημάτων της βόρειας πλευράς της Μαιζώνος (προς την Αγία Σοφίας) που δεν θα έχουν πεζοδρομηθεί. Αντίθετα τα τμήματα της οδού από την Γούναρη και μετά θα παραμείνουν στην ίδια κατεύθυνση.
– Η αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως, της οδού δηλαδή που αποτελούσε έως τώρα μία από τις εισόδους προς το κέντρο της Πάτρας.
– Η διπλή κατεύθυνση που θα έχει πλέον ο δρόμος της Αγίας Σοφίας που παίρνει και πάλι τον χαρακτήρα που είχε παλαιότερα, αποτελώντας ένα κομβικό κομμάτι του νέου χάρτη.
– Οι πεζόδρομοι που θα προκύψουν μέσα από τις αλλαγές αυτές, όπως αυτός στην Αγίου Νικολάου στο κομμάτι από το ύψος της Μαιζώνος έως το ύψος της Κορίνθου και από το ύψος της Κορίνθου έως την Αλεξάνδρου Υψηλάντου, θα κατασκευαστεί ποδηλατόδρομος.