Pelop News - ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Page 1052
Η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες που έκαναν την μετάβαση στο 5G σύμφωνα με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρρακάκη.