Πως μετονομάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Παρουσίασε τη στρτηγική και το νέο της λογότυπο

Ειδική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσίασε το νέο της όνομα και λογότυπο, τη στρατηγική και την πορεία της στον κλάδο των μεταφορών.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σε Hellenic Train S.A. μετονομάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. σηματοδοτώντας μια δυναμική επανεκκίνηση για τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τις μεταφορές: την έναρξη για το «Ταξίδι στο αύριο των μεταφορών», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία την Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022, στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα, παρουσίασε το νέο της όνομα και λογότυπο, τη στρατηγική και την πορεία της στον κλάδο των μεταφορών. Η νέα εταιρική ταυτότητα αποσκοπεί στην ανάδειξη της Hellenic Train S.A. σε έναν από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους παρόχους εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών, καθιστώντας την Ελλάδα γέφυρα μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.

Στόχος είναι η πλήρης αναμόρφωση και ανάπτυξη του τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, ο εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού και η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Προτεραιότητα για την Hellenic Train παραμένει η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών της Ιταλίας, κ. Daniele Franco, η Πρέσβης της Ιταλίας στην Ελλάδα, κ. Patricia Falcinelli, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FS, κ. Luigi Ferraris, o Διευθύνων Σύμβουλος της TRENITALIA, κ. Luigi Corradi, ο Πρόεδρος της Hellenic Train S.A., καθηγητής Dario Lο Bosco, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train S.A., κ. Maurizio Capotorto, καθώς και στελέχη της κυβέρνησης και του επιχειρηματικού κόσμου. O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ιταλίας κ. Enrico Giovannini απηύθυνε χαιρετισμό μέσω video.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης υπεγράφη μνημόνιο μεταξύ της Ferrovie dello Stato Italiane και του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών με στόχο τη συνεργασία για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, τις νέες «έξυπνες» τεχνολογίες, τις ψηφιακές μεθόδους για την ασφάλεια και συντήρηση των σιδηροδρόμων και την προώθηση των επιστημονικών μελετών της διατροπικής κινητικότητας και «ευφυών συστημάτων».