Πρωτοφανής ομαδική τιμωρία μαθητών σε Δημοτικό σχολείο της Πάτρας
Το θέμα αναμένεται να φθάσει, σήμερα, στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Ξεσηκώθηκαν γονείς δημοτικού σχολείου, στο Αρκτικό Διαμέρισμα της Πάτρας, για την ενέργεια εκπαιδευτικού να τιμωρήσει ομαδικά μαθητές, επειδή την Τετάρτη, στη διάρκεια επίδοσης βαθμών προόδου… έκαναν φασαρία!
Σύμφωνα κάποιους, από αυτούς, που μίλησαν στην «Πελοπόννησο», χθες, Πέμπτη 23/03/2023 ανακοινώθηκε στην πρωινή «προσευχή» ότι στα πρώτα διαλείμματα τα παιδιά δεν θα μπορούν να παίζουν, αλλά υποχρεούνται να κάθονται σε πεζούλια ή σε άλλους χώρους, να γευματίζουν ή να πίνουν, χωρίς να σηκώνονται όρθια, να παίζουν ή να τρέχουν. Θα κάθονται, δηλαδή, σαν «στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα και αγέλαστα», κι αυτό γίνεται ως «τιμωρία», όπως ειπώθηκε.
Πατέρας πληροφορήθηκε τι συνέβη, επικοινώνησε με τον Σύλλογο Γονέων και μέλος του ΔΣ του επιβεβαίωσε το γεγονός , λέγοντάς του πως αυτό έγινε με εντολή της διευθύντριας.
Το θέμα συζητήθηκε πολύ κι όλοι αναρωτιόντουσαν αν κάτι τέτοιο αποτελεί… παιδαγωγική τιμωρία, αφού έγινε ομαδικά, με αποτέλεσμα να την «πληρώσουν» και μαθητές, που δεν είχαν συμμετοχή στη «φασαρία».
Το θέμα αναμένεται να φθάσει, σήμερα, στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Εγώ όταν πήγαινα σχολείο με είχαν βάλει να καθαρίζω με σφουγγάρι και νερό έναν τοίχο επειδή όλο το τμήμα μου πέταγε λάσπες στον άσπρο τοίχο του προαυλίου από μια γλάστρα! 😆
Δηλαδή, ἄν κατάλαβα σωστά, τὴν ὥρα ποὺ οἱ δάσκαλοι δίνουν τοὺς βαθμούς καὶ μιλοῦν μὲ τοὺς γονεὶς γιὰ τὰ παιδιά τους, στὶς αἴθουσες, οἱ κλῶνοι τους θὰ ἔπρεπε νὰ ἐντελῶς ξαμολυμένοι. Καὶ φυσικά ἄν χτυπηθοῦν κάποιοι, μετὰ θὰ ἔφταιγε ὁ δάσκαλος καὶ θὰ τὸν ἔστελναν ἄκλαυτο.
Λίγη σοβαρότητα στὰ ρεπορτάζ δὲν θὰ ἔβλαπτε.
Ὅταν ἐξωπεταχτοῦν οἱ γονεῖς ἀπὸ τὰ σχολεῖα, τότε ὑπάρχει περίπτωση νὰ περισωθῇ κάτι στὴν ἔρμη ἐκπαίδευση. Εἰδ᾽ἄλλως οἱ γονεῖς θὰ ἐξωθήσουν τοὺς δασκάλους σὲ πλήρη ἀδιαφορία, σὲ εἰκονικοὺς βαθμούς, σὲ χρέη σκέτο baby parking κ.ο.κ.
Καὶ μὴν ξεχνᾶμε ὅτι ὁ ρόλος τῶν δασκάλων εἶναι πολλαπλός καὶ πυρηνικός γιὰ ἕνα κράτος κι᾽ὄχι νὰ χαϊδεύουν αὐτιά ἤ νά ᾽ναι .. φιλαράκια μὲ τὰ παιδά καὶ τοὺς γονεῖς ἤ ἁπλοί παρουσιαστές σλάϊντς ἀντί γιὰ Διδασκαλία.
Ἀλλά θὰ μοῦ πῆτε, ἀφοῦ πρὶν χρόνια, ὁλάκερη ὑπουργὸς καθιέρωσε τὸ βλακῶδες σύνθημα ” πρώτα ο μαθητής ” καὶ περί … μαθητοκεντρικῆς (sic ἄλλη βαρβαρότητα κι᾽αὐτή) ) ἐκπαίδευσης, ἄς μὴν ἀποροῦμε ἄν φτάσαμε στὴν ἐγγράμματη ἀμορφωσιἀ. Ἄν καὶ ἄμφισβητεῖται σοβαρά τό ᾽ἐγγράμματη᾽.
Κρῖμα.
Πες τα Χρυσόστομε
Από τα σημεία στίξης καταλαβαίνω ότι είστε άνω των 60..έχουν περάσει 5δεκαετιες από τότε που είσαστε μαθητής δημοτικού …οι δεκαετίες λοιπόν πέρασαν κι όλα άλλαξαν ….τώρα για καλό ή κακό αυτό θα το δείξει το μέλλον…πάντως σε πολλά από αυτά που είπατε συμφωνώ.
Ἀγαπητὴ elenhrhga1969 , σᾶς εὐχαριστῶ γιὰ τὸ σχόλιό σας. Χρησιμοποιὼ τὴν γλῶσσα ποὺ μοῦ ἔμσθσν Δάσκαλοι μέ κεφαλαῖο τὸ Δ καί ὄχι αὐτὴν ποὺ μοῦ ἐπέβαλαν ἄφρονες πολιτικοί καὶ ΜΜΕ μὲ τὴν συνεργασία καὶ διαστροφική ὑπόδειξη κομματικῶν καθηγητάδων καὶ τὴν πρόθυμη ἀποδοχή της ὑπὸ φυγόπονων ΔΟΕ – ΟΛΜΕ.
Μόνο τρτοκοσμικές χῶρες λειτουργοῦν ἔτσι. Ἐδῶ Γαλλία καὶ Γερμανία γιά μιά ὑπογεγραμμένη ἔκαναν δεκαετίες συζητἠσεων καὶ τὸ πολύ μικρότερο Ἰσραήλ οὔτε δέχθηκε νὰ ἁπλουστεύσῃ τήν δική του γραφἠ, παρ᾽ὅτι τό μεγαλύτερο καὶ πνευματικά ὑπέρτεο, ποσοστό του, ἦτο διεσπαρμένο καί χωρίς χώρα.
Μέ τὴν μεταμεσονύκτια αὐτή κίνηση συμπληρώθηκε ἡ ἀνόητη μεταρρύθμιση Ράλλη, ποὺ ἐπέβαλε μιὰ ἄλλη τεχνητὴ γλὼσσα, χωρίς δομημένη Γραμματική καὶ συντακτικό καὶ ἀπεκόπη ἡ κατανόηση κειμένων καί ὁμαλή ἐξέλιξη τῆς φυσικῆς γλώσσας,
Ἀποτέλεσμα ὁ σημερινὸς μαθητὴς ἀδυνατεῖ νὰ διαβάσῃ καὶ ἐπεξεργασθῇ κείμενα ἄνω τῶν, με 4 λέξεις, φράσεων. Γιὰ νὰ μὴν ἐπισημάνω τόν τραγέλαφο μέ τὴν ὀρθογραφἴα, Γραμματική καί σύνταξη, ποὺ ὁδηγοῦν σὲ ἐκφορές καί κατανοήσεις νοημάτων, ἐπιπέδου μπαμπουϊνου. Καί μόνο τό χάος τῶν σημερινῶν προθέσεων ἔναντι τῶν προηγουμένων καθὼς καὶ τὰ κωμικὰ ὑπουργοῦ περὶ σύνθετων καὶ παραγώγων λέξεων, ἀρκεῖ γιὰ νὰ δείξουν ἀνἀγλυφα τὸν καταστροφικὸ συνδυασμό βλακείας, σκοπιμότητος καὶ ἀνικανότητος ποὺ κληροδοτοῦμε στὰ παιδιά μας.
Τέλος, ἐπιτρέψτε μου νὰ ἐπισημάνῳ ὅτι ἡ οὐσιαστική ἐκπαίδευση τῶν παιδιῶν, παρά τό πέρασμα δεκαετιῶν, δὲν ἀλλάζει, γιὰ τὸν ἁπλούστατο λόγο ὅτι τὸ ὑποκείμενο ἐκπαίδευσης γεννιέται πάντοτε ἄδειο ἀπὸ Παιδεία καὶ ὀφείλει νὰ περάσῃ ἀπὸ τὸν ἴδιο, ἀναλοίωτο μεθοδολογικά, τρόπο πρόσληψης καὶ ἐμπειρίας. Μόνο λίγο τὰ μέσα ἀλλάζουν, ποὺ ὅμως ἐπιδροῦν μὲ λιγότερο τοῦ 5% στὸ … γἐμισμα!
Φιλικά
ΓΚ
Συμφωνώ πως η λειτουργια και η διοίκηση του σχολείου ανήκει στους εκπαιδευτικούς και όχι στους συλλόγους γονέων. Κοντεύουμε να φτάσουμε στην υπόδειξη της διδακτέας ύλης. 🤨
Ὅντως, ἄν καὶ ἔχω τὴν αἴσθηση ὅτι ξεπεράσαμε καί τὸ σημεῖο αύτό, άφοῦ ἐπωδὸς σὲ ἀρκετές περιπτώσεις εἶναι ὅτι “αὐτά ποὺ κάνετε εἶναι ὕλη … μεγαλύτερης τἀξης (ἤ Γυμνασίου)”.
Παραδειγματισμος είναι δεν είναι απλά τιμωρία, θα έπρεπε να υπάρχουν συνέπειες γενικά στις πράξεις μας από μικροί καθώς αρκετοί φαίνεται να μη το καταλαβαίνουν ακόμα… Καλύτερα λοιπόν νωρίς που είναι σφουγγάρια παρά αύριο μεθαύριο που θα ξεκινήσει ο σταρχιδισμος
Που είναι η άποψη του σχολείου ; Ξέρουν οι γονείς καλλίτερη παιδαγωγική από τους δασκάλους ; Μονόπλευρη δημοσίευση ως δήθεν ενημέρωση