Συνήγορος Καταναλωτή: 2.500 καταγγελίες πολιτών κατά εταιρειών ενέργειας σε ένα εξάμηνο

Παρουσιάζοντας τα στοιχεία της αρχής στα μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής αποκάλυψε πως η πλειοψηφία των αναφορών-καταγγελιών που κάνουν οι πολίτες αφορούν την αγορά ενέργειας.

Καταναλωτή

Τον προβληματικό τρόπο λειτουργίας των εταιρειών παροχής ενέργειας περιέγραψε στη Βουλή ο επικεφαλής του Συνηγόρου του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης.

Παρουσιάζοντας τα στοιχεία της αρχής στα μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής αποκάλυψε πως η πλειοψηφία των αναφορών-καταγγελιών που κάνουν οι πολίτες αφορούν την αγορά ενέργειας.

Χαρακτηριστικά ανέφερε «Πρωταθλητής στις αναφορές είναι πλέον ο τομέας της ηλεκτρικής ενέργειας», και πρόσθεσε πως το 2021 οι αναφορές κυμαίνονταν σε 713, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2022 υπερτριπλασιάστηκαν στις 2. 500.

«Έχουμε πολύ μεγάλη παραβατικότητα, οι συμβάσεις του σταθερού τιμολογίου μετατράπηκαν σε συμβάσεις κυμαινόμενου. Δεν είναι νόμιμος και διαφανής ο κανόνας της ρήτρας αναπροσαρμογής, δεν είναι σωστός ο υπολογισμός. Ο καθένας κάνει ότι θέλει στην αγορά ενέργειας, και δεν υπάρχει έλεγχος για την τήρηση της νομιμότητας», είπε.