Τα δώρα των Όσκαρ ξεπερνούν τη φαντασία – Από λίφτινγκ μέχρι οικόπεδο στην Αυστραλία!
Κάθε χρόνο, στους υποψηφίους των συγκεκριμένων κατηγοριών χαρίζονται υπέροχα δώρα
Τα Όσκαρ του 2023 είναι προ των πυλών, πράγμα που σημαίνει ότι οι μεγαλύτεροι σταρ του Χόλιγουντ κατευθύνονται προς το Λος Άντζελες τη στιγμή που μιλάμε.
Οι υποψήφιοι στις κατηγορίες Καλύτερης/ου Ηθοποιού, Β’ Ανδρικού και Γυναικείου Ρόλου και Σκηνοθεσίας είναι πολλοί, ωστόσο, όσοι από αυτούς δεν καταφέρουν να φύγουν από την τελετή με το πολυπόθητο χρυσό αγαλματίδιο, θα λάβουν τουλάχιστον μια πολύ γενναιόδωρη τσάντα δώρου αξίας 126.000 δολαρίων ως παρηγοριά.
Για να γίνουμε πιο σαφείς, κάθε χρόνο, στους υποψηφίους των συγκεκριμένων κατηγοριών χαρίζονται υπέροχα δώρα, όπως δωρεάν ταξίδια σε ξένες χώρες, κάθε είδους καλλυντικές θεραπείες, προϊόντα πολυτελείας και πολλά άλλα. Πέρυσι για παράδειγμα, η τσάντα πολυτελών δώρων με τίτλο “Everyone Wins” που ετοιμάζει η εταιρεία Distinctive Assets με έδρα το Λος Άντζελες, περιλάμβανε ένα ολόκληρο οικόπεδο στη Σκωτία, μεταξύ άλλων.
Σύμφωνα με τον Guardian, στα φετινά δώρα περιλαμβάνεται επίσης ένα οικόπεδο, αυτή τη φορά στην Αυστραλία. Ωστόσο, το μέγεθος του οικοπέδου και η ακριβής τοποθεσία του είναι άγνωστα.
Η τσάντα δώρου “Everybody Wins” περιλαμβάνει επίσης μια διαμονή τριών διανυκτερεύσεων για οκτώ άτομα σε έναν ανακαινισμένο φάρο στην Ιταλία αξίας 9.000 δολαρίων, μια απόδραση σε ένα καναδικό κτήμα που ονομάζεται “The Lifestyle” αξίας 40.000 δολαρίων, αισθητικές επεμβάσεις αξίας 41.000 δολαρίων, ανακαίνιση σπιτιού αξίας 25.000 δολαρίων και πολλά πολυτελή αντικείμενα.
Πως όμως επιμελείσαι μία τσάντα δώρων που πρόκειται να δοθεί σε μια ομάδα ανθρώπων των οποίων η φήμη και ο πλούτος τους επιτρέπει να έχουν ό,τι επιθυμήσουν ανά πάσα στιγμή; Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Distinctive Assets, Lash Fary, “Ενώ αυτό το gift bag έχει, όπως πάντα, μια εντυπωσιακή αξία, αυτό δεν είναι ούτε το επίκεντρο, ούτε ο στόχος μας. Eίναι απλώς μια περίπτωση win/win. Αυτοί οι υποψήφιοι είναι σε μια μοναδική θέση να βοηθούν τις συμμετέχουσες επωνυμίες φορώντας, χρησιμοποιώντας και μιλώντας για αυτά τα προϊόντα. Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση μπορούν και πρέπει να συνυπάρχουν με την πάντα παρούσα αναφορά κακών ειδήσεων παγκοσμίως. Αυτό δεν είναι επιπολαιότητα. Είναι βασική οικονομία.”
“Ενώ τα δώρα μας μπορεί να είναι διασκεδαστικά, υπέροχα, χρήσιμα και μοναδικά, εξυπηρετούν επίσης έναν πιο μεγαλειώδη σκοπό. Οι περισσότερες από τις μάρκες που συμπεριλαμβάνονται προέρχονται από μια ποικιλία μικρών επιχειρήσεων, που επωφελούνται ουσιαστικά από την παγκόσμια έκθεση που συνδέονται με την μεγαλύτερη βραδιά του Χόλιγουντ. Αυτό είναι celebrity marketing με σκοπό”, προσθέτει.
πηγή: perpetual.gr/
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News