12Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πάτρα: Από τον σεισμό του 2008 στα αρχαία της Βουδ – Νέο επεισόδιο για το 12ο Δημοτικό
Το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων ενέκρινε νέα αύξηση για τις αρχαιολογικές εργασίες στο έργο του 12ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου στην πλατεία Βουδ. Η υπόθεση, που κρατά από τον σεισμό του 2008 και έχει αφήσει για χρόνια τους μαθητές μακριά από τη φυσική έδρα του σχολείου, μπαίνει σε ακόμη μία κρίσιμη φάση.
