ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΠΑΤΡΑΣ
Η χαμένη απελευθέρωση της Πάτρας: Τι έγινε το 1822 με τον Κολοκοτρώνη και το φρούριο
Στις 23 Ιουνίου 1822 λύθηκε η πολιορκία της Πάτρας, χωρίς το φρούριο να περάσει στα χέρια των επαναστατών. Ο Κολοκοτρώνης είχε στήσει το στρατηγείο του στο Σαραβάλι, οι μάχες γύρω από το Γηροκομείο πίεζαν την πόλη, όμως οι ελλείψεις, ο ανεφοδιασμός των Οθωμανών από τη θάλασσα και οι ρωγμές στο ελληνικό στρατόπεδο άφησαν την απελευθέρωση μισή.
