Πάτρα: 20χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από απόπειρα αυτοκτονίας
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε το απόγευμα της Τρίτης μια 20χρονη στην Πάτρα, μετά από περιστατικό απόπειρας αυτοκτονίας. Τη νεαρή εντόπισαν συγγενικά της πρόσωπα, ενώ για την υπόθεση έχει ενημερωθεί και η Αστυνομία.