Ταλαιπωρία με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στον Προαστιακό της Πάτρας: Με 3ωρη ισχύ… και μετά πας για άλλα

«Χαρτοπόλεμος»…αν καθυστερήσεις!

Ταλαιπωρία Λίγοι σταθμοί διαθέτουν αυτόματα εκδοτήρια αλλιώς μέσω εφαρμογής σε κινητό

Μαθαίνουμε ότι η απόφαση της Hellenic Train, να προβεί σε αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου από ηλεκτρονικό, που αγοράζεται μέσα από εφαρμογή για κινητές συσκευές, έχει προκαλέσει αναστάτωση, αλλά και ενόχληση σε επιβάτες.

Τα νέα ηλεκτρονικά εισιτήρια έχουν χρονικό περιορισμό και ακυρώνονται αυτόματα μετά από την αναγραφόμενη ώρα, ενώ όσοι θέλουν χάρτινο, πρέπει να απευθύνονται μόνο στους σταθμούς, όπου και σε αυτή την περίπτωση τα εισιτήρια σφραγίζονται και η ισχύς τους είναι επίσης, τρίωρη. Αν σου τύχει κάτι, πάνε τα λεφτά που έδωσες.

Επίσης, όσοι μπαίνουν στον Προαστιακό από ενδιάμεσες στάσεις, θα πρέπει να χειριστούν την εφαρμογή σε κινητό τηλέφωνο για την έκδοσή του, ή να το έχουν βγάλει από πριν, γνωρίζοντας τι ώρα θα επιβιβαστούν.

Μόνο οι σταθμοί του Ρίου, Αγίου Νικολάου, Αγίου Ανδρέα και Αχαγιάς διαθέτουν ηλεκτρονικά εκδοτήρια, ενώ, ακόμη πιο προβληματικό είναι το γεγονός ότι ο σταθμός του Ρίου κλείνει στις 10 το βράδυ και ο σταθμός του Αγίου Ανδρέα στις 6 το απόγευμα, δημιουργώντας ανισότητες στην πρόσβαση στις δημόσιες μεταφορές.

Ας προσπεράσουμε το γεγονός ότι η εταιρεία «έγραψε» για μια ακόμα φορά τους πελάτες της, αφού δεν φρόντισε να τους ενημερώσει εγκαίρως γι΄αυτή την ουσιώδη αλλαγή. Κανείς δεν σκέφτηκε, πώς θα εξυπηρετούνται άνθρωποι κάποιας ηλικίας που δεν είναι μαθημένοι με κινητά και εφαρμογές;

Πάντως, η βουλευτής Αχαΐας της Νέας Αριστεράς Σία Αναγνωστοπούλου και η Πέτη Πέρκα κατέθεσαν κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, στην οποία κάνουν λόγο για απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών από την κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου στον Προαστιακό Πάτρας.