Το μόνο που θ’ αφήνουν 200 σκάφη είναι σκουπίδια

Του Μιχάλη Αναστασίου, αντιδήμαρχος Πατρέων

Από τη συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο και τα επιχειρήματα της αντιπολίτευσης, καταλαβαίνω ότι, από αύριο, ξεκινάει το χτίσιμο ξενοδοχειακών μονάδων, γιατί δεν θα χωράνε οι τουρίστες, νέων τραπεζών γιατί θα έρθει συνάλλαγμα, ένας αφάνταστος πλούτος.

Είπαν, ότι θα ζητήσουν τη γνώμη του Εμπορικού Συλλόγου, διευκρινήσεις από τον ΟΛΠΑ κ.ά. Αυτό, που πρέπει ν’ ακούν είναι ο πατραϊκός λαός και μίλησε, από το 2018, όταν με τη σημερινή δημοτική αρχή Πελετίδη διεκδίκησε και κέρδισε την παραχώρηση του θαλάσσιου μετώπου για 99 χρόνια και είπαμε ότι δεν σταματάμε, μέχρι να παραχωρηθεί και το Βόρειο Τμήμα του Παλιού Λιμανιού.

Ερχονται, σήμερα, στο ΔΣ και λένε ότι θέλουν να αλλάξει αυτό και να γίνει η μαρίνα «Mega Yacht».

Γι’ αυτό και κατηγορούμε, συνολικά, την αντιπολίτευση. Ενωμένοι όλοι, ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ, ανεξάρτητοι και… εξαρτημένοι, στηρίζουν τους μεγαλοεπιχειρηματίες, που θέλουν να κάνουν έναν ιδιωτικό χώρο δικό τους, που θα είναι μόνο γι’ αυτούς και θα εξυπηρετεί τα δικά τους συμφέροντα. Είναι και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα! Θέλουν και το τρένο να φτάσει, αλλά και τη Μαρίνα να γίνει, όπως την περιγράφει ο ΟΛΠΑ.

Στην ουσία, φαίνεται για μια ακόμα φορά η διγλωσσία τους.

Ο χώρος είναι περίκλειστος, με φυλάκια, για να ελέγχεται ποιος μπαίνει και βγαίνει, αλλά και τις χρήσεις, που θα γίνονται μέσα. Επιπλέον, ήδη υπάρχει μεγάλο Δίκτυο Μαρινών στα νησιά του Ιονίου, αλλά και στη θαλάσσια ακτογραμμή, από Ηγουμενίτσα μέχρι Κυπαρισσία. Δεν το ξέρουν αυτοί, που ασχολούνται με τα Γιοτ και τον Τουρισμό; Τι παραπάνω θα προσφέρει η Μαρίνα στην Πάτρα, δεδομένου ότι είναι εκτός Θαλάσσιων Διαδρομών;

Οσο για τη μελέτη που φέρνει ο ΟΛΠΑ, επί της ουσίας, μιλάει για ένα Αγκυροβόλιο, στο οποίο τα σκάφη θα ξεχειμωνιάζουν, θα γίνονται εργασίες συντήρησης και ανεφοδιασμού, αφού την καλοκαιρινή περίοδο οι ιδιοκτήτες τους προτιμούν άλλες περιοχές.

Λένε, ότι θέλουν ελεύθερη πρόσβαση με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για το Θαλάσσιο Μέτωπο. Οπως γίνεται η μελέτη, αλλοιώνει τον χαρακτήρα του. Δεν τους νοιάζει όμως η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών της Πάτρας και των επισκεπτών, αρκεί να μπουν επιχειρηματίες, που θα αλώσουν το Παραλιακό μας Μέτωπο.

Εμάς, μας ψέγουν ότι είμαστε κομματικοί. Αυτοί, όμως, είναι «πολιτικές μαριονέτες», γιατί πολύ απλά αντί να συζητάμε το πώς θα ικανοποιηθούν οι ανάγκες του λαού, πώς θα έχει χρηματοδότηση, που δικαιούται, ο Δήμος και θα γίνουν τα έργα Ανάπλασης, πώς θα γίνει η υπογειοποίηση του Τρένου και το Γραμμικό Πάρκο, πώς θα φτιαχτούν σχολεία και γήπεδα, αυτοί ασχολούνται με τη Μαρίνα και το πώς θα δοθεί στην υπηρεσία των επιχειρηματικών συμφερόντων.

Αρα ποιος τελικά υπηρετεί κομματικά συμφέροντα; Μάλλον αυτοί.

Ας τα βάλουν σε τάξη λοιπόν. Πώς προτείνουν να προχωρήσουμε από ‘δω και πέρα.

Εμείς έχουμε επιλέξει πλευρά.

Είμαστε με τον λαό και το δείχνουμε κάθε μέρα, θα το δείξουμε και στις 10 Φεβρουαρίου, με τη νέα μεγάλη κινητοποίησή μας.

Και συζητάμε για 200 σκάφη, που το μόνο που θα μας αφήνουν είναι τα σκουπίδια τους, που πρέπει εμείς να μαζεύουμε, γιατί σ’ ένα χώρο κλειστό, μόνο για τους ιδιοκτήτες και τις παρέες τους, δεν θα έχουν πού να τα πετάξουν!