Β. Αϊβαλής: Όνειδος η απόρριψη υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα. Να τηρήσει ο Πρωθυπουργός τις δεσμεύσεις του

Τι σημειώνεται σε ανακοίνωση.

Αϊβαλής

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις που προκάλεσε η νέα απόρριψη του αιτήματος υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής. Μετά τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη που κάλεσε τους Πατρινούς σε συναγερμό, και ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Πάτρα Σπουδαία και Πάλι” Βασίλης Αϊβαλής, παίρνει θέση, χαρακτηρίζοντας τη νέα αυτή εξέλιξη ως “όνειδος για την περιοχή αλλά και για την Κυβέρνηση”.

Συγκεκριμένα όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση: “Η νέα απόρριψη του αιτήματος υπογειοποίησης της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής από την Πόλη της Πάτρας αποτελεί όνειδος για την περιοχή αλλά και την Κυβέρνηση, η οποία έχει εδώ και καιρό δεσμευτεί για την έγκριση του εν λόγω έργου και μάλιστα από τα πιο επίσημα χείλη εκείνα του Πρωθυπουργού, ο οποίος σας θυμίζω ότι μετά την προηγούμενη απόρριψη του αιτήματος από την ΕΕ για ένταξη του έργου στο CEF, είχε δεσμευτεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ότι θα έβαζε πλάτη για την έγκρισή του.

Ταυτόχρονα, αποτελεί και τη λύση του μυστηρίου της μυστικοπάθειας, στα πλαίσια μιας άριστης συνεργασίας, που υπήρξε στην συνάντηση της τότε Υφυπουργού Υποδομών και του Δημάρχου Πατρέων στο Δημαρχείο παρουσία ανώτατων στελεχών των σιδηροδρόμων στην χώρα (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, κλπ), όταν η τ. Υφυπουργός απάντησε για ένα σωρό ζητήματα ΠΛΗΝ του κυρίαρχου σχετικά με τις εξελίξεις , δηλαδή πλην της υπογειοποίησης της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής από την πόλη της Πάτρας.

Και για να τελειώνουμε…

Χωρίς κρυφές ατζέντες και υπόγειες τοποθετήσεις.

Η πόλη δεν μπορεί να περιμένει για ακόμη μία φορά άλλα δύο – τρία χρόνια για νέα υποβολή στο CEF για πιθανή ένταξη. Όλοι θα πρέπει να ενημερωθούμε για το σχέδιο που υποβλήθηκε στην ΕΕ για χρηματοδότηση και κυρίως τους λόγους απόρριψής του.

Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να αναληφθεί πρωτοβουλία από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να υπάρξει ένταξη χρηματοδότησης για την υπογειοποίηση του έργου από την ΕΕ τηρώντας τις δεσμεύσεις του προς τον λαό της περιοχής.
Μια υπογειοποίηση η οποία θα πρέπει να είναι η μέγιστη δυνατή και σε καμία περίπτωση μικρότερη από τα 5,2 Km (από Κανελλοπούλου έως το Νέο Λιμάνι) που πέτυχε το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας και η, εκτός των άλλων, παρούσα Κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών δεσμεύτηκαν απέναντί στον Πατραϊκό λαό ότι θα υλοποίησουν”.