Υπογειοποίηση τρένου: Η αποκάλυψη της «Π» έφερε αντιδράσεις – Κορδάς: «Υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες, αλλά…»

Η «Π» μετέφερε το περιεχόμενο άτυπης συνεργασίας υπηρεσιακών στελεχών με μελετητική ομάδα γεωλόγων, απ’ όπου εξήλθε το συμπέρασμα ότι «δύσκολα αυτή θα μπορούσε να υπογειοποιηθεί…».

Υπογειοποίηση τρένου: Η αποκάλυψη της «Π» έφερε αντιδράσεις - Κορδάς: «Υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες, αλλά...»

Την άμεση αντίδραση της δημοτικής αρχής Πατρών, προκάλεσε το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της «Π» για την ασάφεια και αβεβαιότητα που προκαλεί πληροφορία που αφορά στο μεγάλο έργο κατασκευής της νέας διπλής ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής Ρίου – Νότιο Λιμάνι Πάτρας, την ώρα που συνεχίζεται η διαδικασία μελέτης και χρηματοδότησης της υποδομής.

Η «Π» μετέφερε το περιεχόμενο άτυπης συνεργασίας υπηρεσιακών στελεχών με μελετητική Ομάδα Γεωλόγων, για τα δεδομένα της νέας γραμμής του σιδηροδρόμου, α’ όπου εξήλθε το συμπέρασμα ότι «δύσκολα αυτή θα μπορούσε να υπογειοποιηθεί, ακόμα και σε τμήματα που πολιτικά η κυβέρνηση τα έχει αποδεχθεί, αλλά και σ’ εκείνο από Κανελλοπούλου».

Αν και, τόσο από το υπουργείο Υποδομών όσο και από την ΕΡΓΟΣΕ αυτό δεν επιβεβαιώνεται, η ύπαρξη γεωλογικών στοιχείων για μεγάλη ποσότητα υδάτων που καθιστά από «επίφοβο μέχρι και πλήρως απαγορευτικό» το υπόγειο πέρασμα της γραμμής, ο Δήμος Πατρέων προέβαλε τα γεωλογικά στοιχεία, τα οποία είναι γνωστά εδώ και δεκαετίες, αναφέροντας πως «ουδέποτε έχει τεθεί, από ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, κάποιο ζήτημα».

Ο αντιδήμαρχος Εργων Χρήστος Κορδάς, μιλώντας στην «Π», αρκέστηκε να πει: «Τι να πει η Ολλανδία και η Κίνα, που όλα είναι με επιχωματώσεις παραθαλάσσια; Δεν ανακάλυψαν την Αμερική. Εχουν δαπανηθεί εκατομμύρια για προμελέτες, ώστε να μη σκάψουν όπου να ‘ναι. Τεχνικά, δεν υπάρχει τίποτα αξεπέραστο… και προχωράμε. Υπάρχουν πράγματι τεχνικές δυσκολίες, κυρίως στο κύριο θαλάσσιο μέτωπο, αλλά δεν είναι κάτι μη αντιμετωπίσιμο».

Η δημοτική αρχή απαιτεί να μη διχοτομηθεί η πόλη με επίγεια διέλευση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων.
«Η όψιμη ανακάλυψη τέτοιων ζητημάτων, αντικειμενικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δοθούν οι ελάχιστες εκπτώσεις για το έργο, με σκοπό τα αυξημένα κέρδη των αναδόχων. Τέτοιου είδους στοιχεία και άλλα που πιθανόν θα προκύψουν, δεν πρόκειται να αποπροσανατολίσουν, ούτε θα αποδυναμώσουν τον αγώνα μας για υπογειοποίηση και γραμμικό πάρκο στην επιφάνειά του» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Δήμος.

ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Χθες, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, το θέμα έφερε -υπό τη μορφή ερωτήματος- ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Ρώρου» Γιάννης Λάμπρου, απευθυνόμενος στον δήμαρχο.

Ο Κ. Πελετίδης δεν έδειξε να ανησυχεί, αφού όπως είπε, «σε όσες συναντήσεις έχει κάνει, ουδέποτε του μεταφέρθηκε κάτι τέτοιο».

Ο αρχηγός της αντιπολίτευσης Γρηγόρης Αλεξόπουλος τον «εγκάλεσε» επειδή δεν τηλεφώνησε ακόμα και στον υπουργό να ενημερωθεί, με τον κ. Πελετίδη να του απαντά, περιπαιχτικά… «έλα στο γραφείο μου να τον πάρουμε μαζί»!

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ