Ζέρβας: «Δεν πάει άλλο. Άμεσα εδώ και τώρα να υπάρχει έλεγχος παντού, ιδιαίτερα στα κεντρικά σημεία»

Κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου ο κ. Ζέρβας επανέλαβε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να τηρούν πιστά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ ζήτησε από την πολιτεία να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η Έμμα «να είναι το τελευταίο θύμα στους δρόμους της πόλης».

21χρονη

Ο δήμαρχος της πόλης, Κωνσταντίνος Ζέρβας έκανε τη δική του τοποθέτηση για το τραγικό τροχαίο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου στοίχισε την ζωή της 21χρονης φοιτήτριας.

Κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου ο κ. Ζέρβας επανέλαβε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να τηρούν πιστά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ ζήτησε από την πολιτεία να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η Έμμα «να είναι το τελευταίο θύμα στους δρόμους της πόλης».

Αφού εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια της αδικοχαμένης φοιτήτριας, ο κ. Ζέρβας είπε πως «είναι αδιανόητο να αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες σε αστικό ιστό, που βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια πεζών», ενώ υπογράμμισε ότι το ζήτημα της εγκατάλειψης «είναι πέρα από κάθε περιγραφή και σκέψη».

«Αδιανόητο να χάνονται ζωές στο κέντρο της πόλης»

«Απευθύνω κάλεσμα προς όλους τους οδηγούς να αποφεύγουν υψηλές ταχύτητες, να ακολουθούμε τον ΚΟΚ. Είναι αδιανόητο να χάνονται ζωές στο κέντρο της πόλης» τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα απευθύνθηκε και στην πολιτεία, ζητώντας να ληφθούν άμεσα οι απαραίτητες αποφάσεις.

«Η επιτήρηση με ηλεκτρονικά μέσα ίσως πρέπει να καθιερωθεί. Δεν πάει άλλο. Άμεσα εδώ και τώρα να υπάρχει έλεγχος παντού, ιδιαίτερα στα κεντρικά σημεία. Οδηγοί χωρίς διπλώματα είναι πολλοί, αυτοκίνητα χωρίς ασφάλιση και χωρίς συντήρηση» σημείωσε ο κ. Ζέρβας, υπογραμμίζοντας πως «δεν μπορεί στους ελληνικούς δρόμους να επικρατεί μαγκιά και ατιμωρησία».

Παράλληλα, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε και στις προσπάθειες της διοίκησής του για το θέμα της οδικής ασφάλειας. «Κάνουμε βήματα συγκεκριμένα, δίνουμε σημασία σε θέματα κινητικότητας, έχουμε το νέο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας με στόχο το 2030 η μείωση του αυτοκινήτου να είναι ραγδαία στην πόλη μας.

Ενισχύουμε τη μικροκινητικότητα, για ποδήλατα και πατίνια, βελτιώνουμε συστηματικά το οδικό δίκτυο με ασφαλτοστρώσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Μαζί με αναπλάσεις, πεζοδρόμια, έξυπνες διαβάσεις και σήμανση που χρίζει συντήρησης, αξιοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες της Δημοτικής Αστυνομίας. Όσο σημαντικές και να είναι οι υποδομές νούμερο ένα ζήτημα είναι η οδική συμπεριφορά και η οδική κουλτούρα» συμπλήρωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο οποίος τόνισε ότι πως θα πρέπει να γίνουν καμπάνιες ώστε να αλλάξει «η κουλτούρα στο τιμόνι, να υπάρχει σεβασμός και υπευθυνότητα».

Ακολουθείστε τις ειδήσεις του pelop.gr στο

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments