ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Θ. Βούρδας: «Μήπως εξυπηρετηθούν όλοι όσοι για χρόνια δεν αφήνουν το τρένο να φτάσει στην Πάτρα...»

Θ. Βούρδας: «Μήπως εξυπηρετηθούν όλοι όσοι για χρόνια δεν αφήνουν το τρένο να φτάσει στην Πάτρα...»




«Στο Κόκκινο Πάτρας 107.7» μίλησε ο πρώην γ.γ. του Υπουργείου Υποδομών, Θανάσης Βούρδας για Πατρών - Πύργου και για την έλευση του τρένου στην πόλη, επισημαίνοντας ότι «ο μεγάλος μου φόβος δεν είναι αν θα επιχειρηθεί αλλαγή χάραξης, αλλά μήπως εξυπηρετηθούν όλοι όσοι για χρόνια δεν αφήνουν το τρένο να φτάσει στην Πάτρα. Ας ασχοληθούμε με καινούργια έργα, που μπορούν να γίνουν στον χώρο του σιδηροδρόμου και ας αφήσουμε να εξελιχθούν τα ήδη υφιστάμενα και να προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί, που είναι έτοιμοι».
Σε προ ημερών δηλώσεις του ο γ.γ. του Υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι «θα δοθεί προτεραιότητα στο έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας, αλλά με πράγματα που μπορούν να γίνουν», ενώ για το ζήτημα της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής σχολίασε «ακούγεται ωραίο, αλλά έχει τεράστιες τεχνικές δυσκολίες και χρηματοδότηση, η οποία ακόμα είναι άγνωστη».
Ο κ. Βούρδας στις παραπάνω δηλώσεις απάντησε ότι «καλό θα είναι πριν κάνουμε δηλώσεις να ενημερωνόμαστε σε ποια κατάσταση είναι ένα έργο, διότι, όπως έχουμε πει από τον Μάρτιο, που συζητήθηκε με τις τεχνικές υπηρεσίες του Δ. Πατρέων, ο σχεδιασμός υπάρχει ήδη και σε σχέση με την περιοχή του Καστελόκαμπου, είναι σαφής, δρομολογημένος, δεν καταλαβαίνω, γιατι πρέπει να επανέλθουμε σε νέα διαβούλευση. Από τον Απρίλιο έχουμε πει ότι η διαδικασία θα είναι προκήρυξη έργου για το κομμάτι Καστελόκαμπος- Άγ. Διονύσιος (μελέτη- κατασκευή) για να μπορέσει να γίνει η οριστική μελέτη του τμήματος Κανελλοπούλου (αρχικός σχεδιασμός επίγεια γέφυρα), αλλά αφού άλλαξε η μελέτη στον Καστελόκαμπο πρέπει να περάσει και την Κανελλοπούλου υπόγεια. Όλο το υπόλοιπο διαθέτει οριστικές μελέτες, είναι δεσμευμένα τα 130 εκατομμύρια ευρώ στο ΕΣΠΑ για το τμήμα αυτό, τα τεύχη προκήρυξης υπάρχουν στην ΕΡΓΟΣΕ και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται οι οριστικές μελέτες για το Αγ. Διονύσιος- Άγ. Ανδρέας- Πειραϊκή Πατραϊκή, προκειμένου να κατατεθούν μετά για να χρηματοδοτηθεί και το υπόλοιπο έργο».
Ο κ. Βούρδας υπογράμμισε ότι οι μελέτες είναι τεκμηριωμένες τεχνικά. Για το σύνολο του έργου μέχρι το νέο λιμάνι εγκρίθηκε η μελέτη βιωσιμότητας του έργου Αθήνα- Πάτρα, προκειμένου να είναι χρηματοδοτήσιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει ολοκληρωθεί. Ερωτηθείς αν η κυβέρνηση αποφασίσει να αλλάξει τους σχεδιασμούς για το τρένο, τι είναι αυτή την στιγμή δεδομένο και τι θα μπορούσε να αλλάξει, απάντησε ότι «αν επιχειρήσουν να ανατρέψουν τα τεύχη του διαγωνισμού, πλέον αναλαμβάνουν την ευθύνη για την όποια διαδικασία θα ακολουθηθεί. Θεωρώ δεδομένο το κομμάτι που είναι έτοιμο προς προκήρυξη μέχρι τον Άγ. Διονύσιο, δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε χρόνο».


Για Πατρών- Πύργου: Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε μικροπολιτική πάνω στα έργα αλλά να υλοποιηθούν
Αναφορικά με την κατασκευή της Πατρών- Πύργου ο κ. Καραγιάννης άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά ξεκαθαρίζοντας ότι «το έργο θα διασφαλιστεί αν υλοποιηθεί ως ενιαίο, αλλά, αν δεν το καταφέρουμε, δεν θα είμαστε δογματικοί. Βλέπουμε όλες τις λύσεις. Μελετάμε εξονυχιστικά ένα σύνθετο πρόβλημα και ο Κώστας Καραμανλής, που βρίσκεται στις Βρυξέλλες, συζητά αυτό το πρόβλημα, για να υλοποιηθεί το έργο και όχι να δώσουμε ένα ακόμα κουφάρι».
Ο πρώην γ.γ. του Υπουργείου Υποδομών Θ. Βούρδας επισημαίνει ότι «δεν έχουμε χρόνο για καθυστερήσεις, πρέπει να προχωρήσει η διαδικασία, να ενεργοποιηθούν ξανά οι εργολαβίες, που είχαν ήδη εγκατασταθεί, προκειμένου να κατασκευαστεί το έργο. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχει μια προθεσμία μέχρι το 2023, δεν υπάρχει λόγος η χώρα να μπει σε περιπέτειες, οφείλουμε να συνεχίσουμε τις διαδικασίες. Τα έργα δεν είναι ανάγκη να κάνουμε μικροπολιτική πάνω τους, είναι ανάγκη να υλοποιηθούν και αυτό αναγνωρίζει ο κόσμος. Όποια διαδικασία βάζει εμπόδια για να δημιουργούμε μικροπολιτικά και μικροκομματικά θέματα δεν είναι επωφελία κανενός και κυρίως το βιώνουν οι πολίτες... Πρέπει να συνεχιστεί το έργο και οι εργολαβίες, προκειμένου να σταματήσει αυτή η καρμανιόλα της Πατρών- Πύργου».



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[18:41]  Μητσοτάκης: Το μετρό Θεσσαλονίκης θα...
[18:24]  Οχι από ΝΔ για Πολάκη, Τζανακόπουλο,...
[18:10]  Ο Νίκος Σίμος επικεφαλής στο κανάλι της...
[18:00]  Χρήστος Παππάς : Δικιολογήθηκε για…...
[χθες 19:17]  Ψήφος αποδήμων: η συμφωνία χάλασε...
[χθες 19:11]  Ν. Καραθανασόπουλος: «Η επικίνδυνη...
[χθες 18:58]  Αυτούς προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ για...
[χθες 18:54]  Ν. Κεραμέως: «Τελευταία στιγμή...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [19:57:54]