ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Την Πέμπτη το τελευταίο αντίο στον Νίκο Μηλιώνη

Την Πέμπτη το τελευταίο αντίο στον Νίκο Μηλιώνη



Συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι, θα αποχαιρετήσουν τον Νίκο Μηλιώνη, την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου, ώρα 10.30 το πρωί, στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου Πατρών όπου θα τελεστεί η Νεκρώσιμος Ακολουθία.
Η ταφή θα γίνει στον τόπο καταγωγής του, στη Μάλτα Αβίας της Μεσσηνιακής Μάνης, στις 4 το απόγευμα της ίδιας ημέρας.
Παράκληση της οικογένειας, αντί στεφάνων, να γίνουν δωρεές στο Θεραπευτικό - Παιδαγωγικό Κέντρο Πατρών «Η Μέριμνα», στη μνήμη του Nίκου Μηλιώνη, στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς.
@ Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
ΙΒΑΝ: GR 2201102250000022548037443
Αριθμός Λογαριασμού: 225/48037443
@ Πειραιώς
ΙΒΑΝ: GR 6101725040005504025422399
Αριθμός Λογαριασμού: 5504-025422-399
@ ALPHA BANK
GR7801405300530002002027762
@ EUROBANK
GR1302600150000740201215780
Όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει με το ίδρυμα «Μέριμνα», μπορεί να καλέσει στο τηλέφωνο 2610272988
Ο Νίκος Μηλιώνης κατέληξε την προηγούμενη εβδομάδα απο καρδιολογικό πρόβλημα, στην πόλη Μπακού, πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν, όπου εργαζόταν τα τελευταία χρόνια.
Γεννήθηκε στην Μάλτα Μεσσηνιακής Μάνης, το 1953. Σπούδασε Πολιτικός Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, το διάστημα 1973 - 1978 και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο του Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού στο Πανεπιστήμιο Carleton στον Καναδά, το διάστημα 1978 - 1982.
Εργάστηκε με έδρα την Πάτρα, ως μελετητής, επικεφαλής και μέλος μελετητικών ομάδων σε έργα συγκοινωνιακού και κυκλοφοριακού σχεδίασμού σε ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, σε χώρες όπως: Τσεχία, Σομαλία, Ρωσία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ουκρανία, Βέλγιο Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν, κ.ά. για φορείς όπως η Παγκόσμια Τράπεζα και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Ήταν οργανωμένος στην ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος και διετέλεσε στέλεχος του ΚΚΕ εσωτερικού, ενώ εκφραζόταν από τις ιδέες της ανανεωτικής και σύγχρονης αριστεράς.
Για πολλά χρόνια είχε καθοριστικό ρόλο στα συγκοινωνιακά και κυκλοφοριακά θέματα της πόλης, ενώ τα τελευταία χρόνια, συμμετείχε στην επιστημονική ομάδα Code Patras, όπου σε συνεργασία με το Πολυτεχνείου της Ζυρίχης και το Πανεπιστήμιο Πατρών, είχαν καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για την σιδηροδρομική διασύνδεση της πόλης.
Είχε λάβει μέρος στα αναπτυξιακά συνέδρια της «Π», καταθέτοντας δημόσια τις θέσεις του σε σοβαρά ζητήματα της πόλης, ενώ μέχρι και λίγες ημέρες πριν τον θάνατό του, έκανε δημόσιες παρεμβάσεις για το θέμα του τρένου, εισηγούμενος ρηξικέλευθες και γενναίες λύσεις.
Ηταν ο άνθρωπος που επί χρόνια έδινε τα φώτα του στα τοπικά ΜΜΕ για κάθε συγκοινωνιακό ζήτημα, υπέυθυνα, σοβαρά και χωρίς να κολακεύει τα ακροατήρια.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [09:25:43]